English

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی:

اقدامات خوبی در مرز خسروی انجام شده است

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اگر امسال مرز خسروی به خوبی مدیریت شود، تبلیغ خوبی برای استفاده از آن در سال آینده خواهد بود.

اقدامات خوبی در مرز خسروی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین ذوالفقاری امروز در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه در محل پایانه مرزی خسروی با تشکر از استاندار و سایر مسئولان این استان بابت ساماندهی مرز خسروی اظهار کرد: بازگشایی مرز خسروی اقدام بزرگی بود و تلاش زیادی برای این کار انجام شد و در نهایت با دولت عراق برای بازگشایی این مرز به توافق رسیدیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در این مرز انجام شده که در روزهای آینده تکمیل می شود، افزود: نیروی انتظامی، مرزبانی، ارتش و سپاه همکاری خوبی برای تامین امنیت داشته اند. همه باید کمک کنیم حتی یک مورد جزئی ناامنی نداشته باشیم. عراق هم پای کار آمده و مقامات سیاسی و نظامی این کشور قول داده اند که امنیت زائران را تامین کنند.

ذوالفقاری ادامه داد: ما توجه ویژه‌ای به مرز خسروی داریم و در سه سطح ملی، استانی و شهرستان همه باید کمک کنیم تا در چند روز آینده کارهای باقی مانده تمام شود.

وی در پایان گفت: اساس کار اربعین مردم هستند و باید فضایی فراهم شود تا مردم پای کار بیایند. ما هم باید وظایف حاکمیتی خود را انجام دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی