English

دبیر کمیته زیر ساخت ستاد مرکزی اربعین خبر داد:

ایجاد۴۰۰ هکتار پارکینگ در مرزهای‌چهارگانه غرب کشور

دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین از آماده‌سازی 400 هکتار پارکینگ در مرزهای چهارگانه خبر داد و گفت: به ازای پارک خودرو به مدت یک شبانه‌روز، مبلغ 5 هزار تومان دریافت می‌شود.

ایجاد400 هکتار پارکینگ در مرزهای‌چهارگانه غرب کشور

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی عبدالهی با اشاره به آماده سازی 400 هکتار پارکینگ در مرزهای چهارگانه اظهار داشت: مطابق برنامه و آخرین جلسه ستاد مرکزی در روز سه شنبه، وضعیت مناسبی نسبت به سال گذشته در حوزه زیر ساخت های مرزی مشاهده می شود.

وی افزود: امروز از محورهای مواصلاتی و پارکینگ های مرز مهران و خسروی بازدید انجام می گیرد و در صورت نقص احتمالی، با همکاری سایر دستگاه ها وارد عمل خواهیم شد.

عبدالهی به وضعیت مرز مهران اشاره کرد و گفت: در مرز مهران پارکینگ 90 هکتاری در سال گذشته ایجاد شد و امسال تلاش کردیم این پارکینگ را به لحاظ کیفی و حذف مشکلات سال گذشته توسعه دهیم.

وی ادامه داد: سال گذشته زوار بعد از پارک امکان دسترسی به خودروی خود را نداشتند ولی امسال نشانه گذاری و آسفالت خیابان های منتهی به این پارکینگ انجام شده است.

دبیر کمیته زیر ساخت ستاد مرکزی اربعین اضافه کرد: 60 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزهای چهارگانه مراجعه می کنند و امسال به لحاظ کیفی سازی اقدامات خوبی در این پارکینگ ها صورت گرفته است.

وی همچنین از ایجاد پارکینگ 140 هکتاری در مرز خسروی خبر داد و بیان داشت: از نظر تامین امنیت همکاران ما در نیروی انتظامی مسئولیت امنیت این فضاها را عهده دار هستند و دیوار کشی این پارکینگ ها نیز انجام شده است.

عبدالهی از اخذ مبلغ 5 هزار تومانی از سوی پارکینگ های خصوصی و عمومی به ازای پارک خودرو به مدت یک شبانه روز خبر داد و بیان داشت: بخشی از این مبالغ دریافتی صرف هزینه های جاری می شود و بخشی از آن نیز به منظور تکمیل زیر ساخت ها در سال آتی دریافت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی