English

قاتل مسلح فهرجی اعدام شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اجرای حکم قاتل مسلحی که اقدام به قتل 10 نفر و زخمی کردن 4 نفر دیگر در شهرستان فهرج کرده بود، خبر داد.

قاتل مسلح فهرجی اعدام شد

به گزارش خبرگزاری موج، یدالله موحد با اعلام این خبر اظهار کرد: حکم قصاص محکوم علیه صبح امروز - سوم آبان‌ماه - با حضور اولیای دم در شهرستان فهرج و در محل ارتکاب جرم و با حضور مردم به مرحله اجرا درآمد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کمک عوامل انتظامی و امنیتی استان در راستای برقراری امنیت جامعه از تمام توان خود استفاده و اجازه جولان به مخلین نظم وامنیت را نخواهد داد. 

وی یادآور شد: محکوم علیه در دی ماه سال گذشته با اسلحه کلاشینکف اقدام به قتل 10 نفر از اعضای خانواده همسر و همسایگان آنان از جمله یک دختر بچه 7 ساله کرده بود و سپس به استان سیستان و بلوچستان متواری شده بود که طی یکسری اقدامات اطلاعاتی ظرف کمتر از چند روز در مخفیگاه‌اش دستگیر شده بود

بر اساس این گزارش،  قاتل حوالی ساعت 17 الی 18 دوم دی‌ ماه سال 1395 با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می‌کند. وی سپس به داخل منزل می‌رود و همه افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می‌بندد که متأسفانه با توجه به این‌که شماری از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده‌اند آمار کشته‌ها افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه