English

چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت آغاز به کار کرد

چهاردمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت در بیمارستان میلاد آغاز به کار کرد.

چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج، دومین کنگره بین‌المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از سوی مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران امروز در مرکز همایش‌های دکتر غرضی بیمارستان میلاد آغاز به کار کرد.

محورهای بخش بالینی این کنگره شامل درماتولوژی و ترمیم زخم، طب داخلی، چشم‌پزشکی و جراحی‌های ترمیمی، زخم ناشی از عوامل محیطی، شغل، حوادث و جنگ، توانبخشی، پرستاری،‌ پیشگیری و عوامل روانشناختی/اجتماعی، تکنولوژی‌های نوین (تشخیصی-درمانی)، زخم‌های پیوند اعضا و پلاکت و ترمیم بافت است.

مهندسی بافت و طب بازساختی در ترمیم، زیست فناوری در ترمیم، فیزیوپاتولوژی، فارماکولوژی و میکروبیولوژی در زخم، بیوشیمی، بیوفیزیک و بیوفوتونیک در ترمیم،‌ بیوانفورماتیک در ترمیم زخم و ژنتیک و نانوبیوتکنولوژی در ترمیم زخم نیز محورهای بخش علوم پایه این کنگره است.

همچنین بخش نمایشگاهی کنگره نیز با حضور بیش از 30 شرکت ارائه‌دهنده خدمات ترمیم زخم و بافت فعال‌تر از سال گذشته برپا شده است.

از دیگر برنامه‌های جنبی این کنگره برگزاری سه کارگاه تخصصی شامل روش‌های درمانی کمکی در ترمیم زخم، وکیوم تراپی و روش تدوین مطالعات (پژوهشی) است.

گفتنی است؛ کنگره زخم و ترمیم‌بافت تا پنجم‌آبان ماه ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه