English

راه اندازی طرح پویش رانندگان حسینی

طرح پویش رانندگان حسینی عنوان طرحی است که طی آن رانندگان به صورت نذری زائران را از شهرهای همجوار تا مرزها یا از مرزها تا شهرهای مختلف جابجا می‌کنند.

راه اندازی طرح پویش رانندگان حسینی

به گزارش خبرگزاری موج، گروهی مردمی طی حرکتی خودجوش اقدام به طراحی سایتی با نام ARBAEEN.IR کرده‌اند که از سال‌های قبل برنامه‌های متعددی را برای راهپیمایی اربعین تدارک دیده‌اند.

این گروه امسال نیز در ایده‌ای جالب در اعتراض به افزایش هزینه‌های زائران اربعین، طی پیام یکی از عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) طرح پویش رانندگان حسینی را پایه‌ریزی کرده‌اند. این طرح در وب سایت ARBAEEN.IR معرفی شده و ثبت‌نام در این طرح هم در همین وب سایت انجام می‌پذیرد.

اجرای طرح پویش رانندگان حسینی طی پیامی مردمی به شرح زیر صورت گرفته است:
«هم اکنون که در آستانه حرکت عظیم و کنگره جهانی اربعین قرار گرفته‌ایم بسیار شایسته است تا کسانی که وسیله نقلیه (سواری یا اتوبوس یا کامیون) دارند، به تناسب احوال و فراخور وسیله نقلیه‌شان در این حرکت حسینی شریک شوند و پویش مردمی رانندگان حسینی را راه‌اندازی کنند و هر راننده (اعم از راننده‌های اتوبوس، تاکسی، شخصی و کامیون) خدمتی به زائران اربعین حسینی کنند و به صورت نذری زائران را از شهرهای همجوار تا مرزها یا از مرزها تا شهرهای مختلف جابجا کند.»
همچنین کانال اربعین انتشار عکس‌های خادمانی که در این پویش به زائران خدمت می‌کنند نیز میسر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه