English

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان؛

پلمب ۱۰ قهوه خانه غیرمجاز در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از پلمب 10 قهوه خانه متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان خبر داد.

پلمب 10 قهوه خانه غیرمجاز در بهارستان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ واحد نورمحمدی شامگاه پنج شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طی یک هفته در بهارستان اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا تعداد 35 قهوه خانه مورد بازدید قرار گرفتند که درجریان این طرح 10 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.

نور محمدی خاطر نشان کرد : همچنین در راستای اجرای این طرح ماموران به واحدهای صنفی در محل توجیهات و آموزش های لازم را ارائه و برخی نواقص موجود در رعایت قوانین و مقررات اماکن را به آنها گوشزد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع از طریق شماره تلفن 110 به این پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه