English

فرمانده یگان های ویژه ناجا:

رضایت زائران اربعین از اولیت های برنامه یگان ویژه است

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: رضایتمندی زائران اباعبدالله الحسین(ع) از اولویت های برنامه یگان ویژه در مراسم اربعین است که امیدواریم با کمک و همیاری خود زائران این امر محقق شود.

رضایت زائران اربعین از اولیت های برنامه یگان ویژه است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسن کرمی گفت: با توجه به تجربیات حضور نیروهای یگان های ویژه در خدمت رسانی و مردم یاری؛ رضایتمندی زائران اباعبدالله الحسین(ع) از اولویت های برنامه یگان ویژه در مراسم اربعین است که امیدواریم با کمک و همیاری خود زائران این امر محقق شود.

وی از تدابیر و اقدامات کارشناسی شده این یگان به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران و مرزهای دیگر خبر داد و افزود: با تلاش ها و پیگیری های به عمل آمده در ۴ نقطه از شهر مهران تا پایانه مرزی گیت های کنترل و بازرسی نصب و در حال آماده سازی است.

رئیس پلیس ویژه کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم با وجود گیت های کنترلی در مسیر ۱۱ کیلومتری پل زائر شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی از ترافیک احتمالی زائران در خروج از کشور جلوگیری کنیم.

سردار کرمی، شور و اشتیاق کارکنان یگان های ویژه به منظور شرکت در ماموریت اربعین حسینی(ع) را مثال زدنی خواند و بیان کرد: با درخواست های مکرر و شور و اشتیاق مثال زدنی کارکنان یگان های ویژه سراسر کشور به منظور شرکت در ماموریت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) مواجه هستیم که این آمادگی و تمایل خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) نشان از دل باختگی، عشق و ارادت پلیس به اهل بیت(ع) و مردم عزیز کشورمان دارد.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه ذاتی نیروهای یگان ویژه را حفظ و ارتقای آمادگی جسمانی به منظور مشارکت مطلوب و قابل قبول در ماموریت های محوله دانست.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: پس از چندین دوره برگزاری مسابقات قویترین مردان یگان های ویژه، امروز نخستین دوره این مسابقات با حضور ورزشکاران پلیس های تخصصی سراسر کشور به میزبانی بسیار خوب یگان دوم برگزار شد که این حد از آمادگی در بین نیروهای انتظامی کشور بسیار خوب و ارزشمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه