English

اجرای ۹ پروژه کلان محصول همکاری های مشترک ناجا با دانشگاه ها

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا از تداوم همکاری های پلیس با دانشگاه های کشور خبر داد و گفت: اجرایی شدن ۹ پروژه کلان محصول همکاری های مشترک ناجا با مراکز دانشگاهی است.

اجرای ۹ پروژه کلان محصول همکاری های مشترک ناجا با دانشگاه ها

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمد دولت خواه در نشست علمی با معاون وزیر علوم و نمایندگان برخی دانشگاه های کشور با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه فرماندهان و کارکنان ناجا  گفت: همکاری مشترک پلیس و مراکز دانشگاهی به سال ۱۳۸۹ باز می گردد و اولین همکاری مشترک در سال ۱۳۸۹ در قالب انعقاد تفاهم نامه بین ناجا و دانشگاه ها کلید خورد.

وی ادامه داد: این همکاری های مشترک در سال ۹۴ با انعقاد تفاهم نامه با ۱۰ دانشگاه، در سال ۹۵ با ۶ دانشگاه، در سال ۹۶ با تمدید تفاهم نامه با تمام دانشگاه ها همکار، به انضمام یک پژوهشگاه تداوم داشت.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا بیان کرد: همزمان با همکاری پلیس با مراکز علمی و دانشگاهی کشور اقدامات بزرگ و مثمر ثمری صورت گرفت و  بر مبنای نیازسنجی ها، طی این سال ها ۹ پروژه کلان اجرایی و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه رویکرد «هوشمند سازی پلیس» و دستیابی به «پلیس هوشمند» با قوت دنبال می شود، گفت: تعامل معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با مراکز دانشگاهی کشور یک اولویت است و به دنبال تقویت این تعاملات و همکاری های دو جانبه هستیم.

سردار دولتخواه در پایان اولویت های آتی پلیس را بر شمرد و انتظارات را از مراکز دانشگاهی اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی