English

آتش‌سوزی ۳ دستگاه خودرو در پارکینگ یک ساختمان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در پارکینگ یک ساختمان12 طبقه خبر داد و گفت: در این حادثه سه دستگاه خودرو در آتش سوخت.

آتش‌سوزی 3 دستگاه خودرو در پارکینگ یک ساختمان

به گزارش خبرگزاری موج، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۰۵:۰۶ صبح امروز وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در شهرک ولیعصر خیابان حیدری جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجاتگران سه ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد که حریق از داخل پارکینگ مجتمع مسکونی و از میان ۶ دستگاه خودروی پارک شده، آغاز شده و دود ناشی از آتش‌سوزی، طبقات فوقانی را دربر گرفته و باعث وحشت ساکنان شده است.

ملکی با اعلام اینکه آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به خروج ساکنان مجتمع و هدایت آنها به طبقات فوقانی و پشت‌بام کردند، افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد سه خودروی پژو ۲۰۶، جک و سانتافه در داخل پارکینگ دچار حریق شدند و شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر خودروهای پارک شده در داخل پارکینگ است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان با استفاده از نردهبان، ۲۰ تن از ساکنان را که در میان دود و شعله‌ها گرفتار شده بودند، نجات داده و به مکان امن منتقل کردند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه این ساختمان دارای سیستم اطفای حریق بود، افزود: متأسفانه به دلیل نامعلومی این سیستم غیرفعال شده و همین مسئله باعث گستردگی آتش‌سوزی بود. آتش‌نشانان در ساعت ۰۶:۳۲ موفق به مهار شعله‌های آتش شده و پس از لکه‌گیری، محل حادثه را برای بررسی علت وقوع، به کارشناسان علت‌یاب سازمان تحویل دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه