English

زمستان شکلات بخورید تا پوستتان شاداب بماند

اگر زیاد اهل زدن کرم ضد آفتاب و محافظت از پوست خود نیستید لااقل شکلات بخورید تا پوستتان در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محفوظ بماند.

زمستان شکلات بخورید تا پوستتان شاداب بماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ،دکتر حسن شکری متخصص پوست به موج گفت :دانه کاکائو برای سلامت بدن بسیار مفید است فرقی نمی کند که کاکائو به شکل شکلات کیک پودر و یا نوشیدنی مصرف شود . تحقیقات جدید هم نشان می دهد شکلات می تواند در کنار همه فایده هایی که دارد در شادابی پوست نیز تاثیر گذار باشد

وی در ادامه افزود:شکلات مقدار زیادی فلانول دارد که می تواند در سلامتی روده ها کاهش کلسترول خون و جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی نقش ایفا کند.

این متخصص پوست که معتقد است مراقبت از پوست نباید تنها منوط به فصل تابستان باشد تاکید کرد :در پاییز و زمستان نیز پوست صورت در معرض آسیب ناشی از نور خورشید است و مجاورت در مقابل نور خورشید سبب آفتاب سوختگی پیری و ابتلا به سرطان پوست شود.

وی ادامه داد : اما تحقیقات نشان داده است که خوردن شکلات به هر طریقی می تواند میزان آسیب و قرمزی پوست در برابر نور خورشید را کاهش دهد به همین دلیل توصیه می شود  هرروز درحدود ده گرم شکلات به ویژه شکلات تلخ در ساعت‌های مختلف روز مصرف کنید تا علاوه بر حفظ زیبایی و جوانی پوست و جلوگیری از ابتلابه بیماری‌ها، پوستشان در مقابل نور آفتاب محافظت بیشتری شود.

اما با این وجود استفاده از  ضد آفتاب، عینک، کلاه و لباس مناسب رانیز در برابر آفتاب را فراموش نکنید

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی