English

تأیید محکومیت عضو تیم مذاکرات هسته‌ای

پرونده در دادگاه تجدیدنظر نیز مورد بررسی قرار گرفت و شعبه دادگاه رأی شعبه بدوی یعنی 5 سال حبس را تأیید کرد و حکم متهم این پرونده قطعی شد.

تأیید محکومیت عضو تیم مذاکرات هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری موج، مرداد سال گذشته بود که رسانه‌ها از دستگیری یک عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای به اتهام جاسوسی خبر دادند؛ خبری چندی بعد یعنی در تاریخ هفتم شهریور 95 از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه‌قضاییه تأیید شد.

محسنی اژه‌ای گفته بود: اصل خبر دستگیری این شخص صحت دارد و این فرد بعد از چند روز با وثیقه آزاد شد.

سخنگوی قوه‌قضاییه چند ماه بعد در تاریخ 15 اسفند سال گذشته در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده متهم دستگیر شده تیم مذاکرات هسته‌ای، از صدور کیفرخواست خبر داد و گفت: در پرونده این فرد قرار نهایی صادر شده و پرونده به دادگاه می‌رود تا رسیدگی لازم انجام شود.

پرونده این عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای پس از تکمیل تحقیقات از سوی دادسرا، برای رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ارجاع شد و نهایتاً دادگاه هم بعد از برگزاری چند جلسه محاکمه، حکم این فرد را صادر کرد.

دهم خبرداد ماه امسال بود که محسنی اژه‌ای از صدور حکم متهم این پرونده خبر داد و گفت: در ارتباط با این پرونده حکم دادگاه بدوی صادر شده اما قابل اعتراض است و طبعاً بعد از صدور حکم قطعی، قابلیت اطلاع‌رسانی دارد. در این پرونده اجمالاً حکم حبس صادر شده اما به‌لحاظ قانونی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه کنم.

به نقل از یک منبع آگاه، شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران برای این عضو دستگیر شده تیم مذاکرات هسته‌ای، 5 سال حبس صادر کرده بود که پرونده با اعتراض متهم به رأی صادر به دادگاه تجدیدنظر ارسال شد.

«پرونده در دادگاه تجدیدنظر نیز مورد بررسی قرار گرفت و شعبه دادگاه رأی شعبه بدوی یعنی 5 سال حبس را تأیید کرد و حکم متهم این پرونده قطعی شد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه