English

زنده نگه داشتن ارزش های پلیس توسط کارآگاهان

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: کارآگاهان با حفظ حقوق شهروندی ارزش های پلیس آگاهی را زنده نگه داشتند.

زنده نگه داشتن ارزش های پلیس توسط کارآگاهان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا مقیمی در مراسم نکوداشت و تجلیل از کارآگاهان برتر کشور ضمن سلام و درود بر سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و جانشین برحق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) اظهار داشت: پلیس آگاهی برای برقراری امنیت کشور 116 شهید کارآگاه تقدیم ایران عزیز کرد که آنها را ارج می نهیم.

وی افزود: 11 مهر روز کارآگاه را به همه کارآگاهان دیروز، امروز و فردا که در راه مبارزه با جرم و جنایت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، تبریک می گوییم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: با تمام وجود بر این باوریم که کارآگاه از نظر اعتقادی به گونه ای تربیت شده که در اجرای مأموریت ها تمام تلاش قانونی خود را برای اجرای عدالت و احقاق حقوق مال باختگان ، قربانیان و امنیت جامعه انجام می دهند.

وی اضافه کرد: کارآگاه همیشه تلاش دارد با حفظ حقوق شهروندی ارزش های پلیس آگاهی را زنده نگه داشته و مفهوم حرفه ای گری، دین باوری، اقتدار و رأفت اسلامی با مسوولیت قانونی را گسترش دهد. زیرا ارزش ها آرام آرام تبدیل به رفتار و فرهنگ می شوند.

سردار مقیمی افزود: از این رو هوشیاری و حفظ ارزش ها در تمام فعالیت های کارآگاهی امری الزامی است که کارآگاهان بدان پایبند می باشند.

وی در انتها گفت: برای تمامی کارآگاهان سبزپوش از خداوند متعال سلامتی ، پیروزی و سربلندی از پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) در آستان قدس الهی مسئلت داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی