English

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش:

توزیع ۱۲۸ میلیون جلد کتاب درسی

امسال با همه کاستی‌ها و مشکلات، کتاب‌های پایه یازدهم در شاخه های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش را تولید، منتشر و توزیع کردیم.

توزیع 128 میلیون جلد کتاب درسی

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال با همه کاستی‌ها و مشکلات، کتاب‌های پایه یازدهم در شاخه های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش را تولید، منتشر و توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه 128 میلیون جلد کتاب درسی را توزیع کردیم، گفت: 138 میلیون جلد کتاب را تولید کردیم که 128 میلیون آن بین دانش‌آموزان و مدارس توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان افزود: حدود 10 میلیون کتاب را اضافه چاپ کردیم تا اگر مشکلی در مسیر توزیع پیش آمد، کتاب برای دانش آموزان باشد؛ البته این کتاب‌های اضافه اکثرا تثبیت شده است و برای سال آینده هم استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: برخی اجزا مانند سی دی و کتاب‌های گویا تا آخر مهر ماه تولید و توزیع می‌شود.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امسال همانند سال گذشته علاوه بر کتاب درسی، کتاب‌های جدید التألیف را برای معلمان آن درس‌ها توزیع کردیم و مرکز آموزش نیروی انسانی به معلمان آموزش می‌دهد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تأکید بر اینکه معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند متن کتاب‌های درسی و روش‌ها را در سایت دفتر تألیف ببینند و تنها سایت معتبر کتاب درسی، سامانه اداره تدوین، چاپ و توزیع کتب درسی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان گفت: مراسم تجلیل از مولفان کتاب‌های درسی 30 مهر ماه در دارالفنون برگزار می‌شود و نمایشگاهی از سیر تدوین کتب درسی هم برپا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه