English

جزئیات امدادرسانی اورژانس در روزهای تاسوعا و عاشورا

سرپرست سازمان اورژانس کشور در مورد امدادرسانی اورژانس در روزهای تاسوعا و عاشورا گفت: در این دو روز، اورژانس پیش‌بیمارستانی به 3944 نفر خدمت‌رسانی کرد.

جزئیات امدادرسانی اورژانس در روزهای تاسوعا و عاشورا

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی سلیمی در مورد جزئیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر در روز عاشورای حسینی و مراسم شام غریبان گفت: در این روز 415 پست موقت و 1653 نیروی عملیاتی، پوشش امدادی مراسم روز عاشورا و شام غریبان را انجام دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه برای امدادرسانی در این روز از 283 دستگاه خودروی عملیاتی که 184 دستگاه‌ آن آمبولانس بود استفاده شده است، در مورد خدماتی که ارائه شد، اظهار کرد: تعداد کل مراجعین به پایگاه‌های امدادی 5561 نفر بود و به 2452 نفر خدمات سرپایی ارائه شد و 84 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین به 3025 نفر خدمات پزشکی، شامل تست قند و فشار خون ارائه شد.

وی در مورد پوشش امدادی روز تاسوعا نیز اضافه کرد: در این روز نیز 210 پست سیار و موقت با حضور 1336 نیروی عملیاتی، 198 دستگاه خودروی عملیاتی که 148دستگاه آن آمبولانس بود به 1923 نفر خدمت‌رسانی کردند.

سلیمی اضافه کرد: از این تعداد مراجعه‌کننده 33 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 830 نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند. همچنین به 1060 نفر خدمات پزشکی، شامل تست قند و فشار خون ارائه شد.

پیرحسین کولویند، سرپرست سازمان اورژانس کشور نیز در مورد امدادرسانی اورژانس در روزهای تاسوعا و عاشورا گفت: در این دو روز، اورژانس پیش‌بیمارستانی به 3944 نفر خدمت‌رسانی کرد.

وی اضافه کرد: از بین این تعداد، 630 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 3314 نفر در محل، خدمات درمانی را دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی