English

اجرای طرح احسان حسینی در تهران

طرح احسان حسینی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ماه محرم و صفر در استان تهران اجرا می شود.

اجرای طرح احسان حسینی در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، محمدهادی سیف معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه این نهاد در ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است، گفت: طرح احسان حسینی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد  در ماه محرم و صفر اجرا می شود.

وی افزود: به منظور اجرای این طرح تمامی دفاتر کمیته امداد در ایام ماه های محرم و صفر در سراسر استان آماده دریافت کمک ها و نذورات مردمی برای کمک به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان است.

سیف ادامه داد: تهرانی های نوعدوست می توانند نذورات خود، برای کمک به نیازمندان واقعی که شامل غذای گرم و نذورات قربانی یا نذورات نقدی را به دفاتر کمیته امداد مناطق،  شهرستانها و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه نذورات جمع آوری شده توسط هئیت ها، تکایا، مساجد و حسینیه ها در بین نیازمندان شناسایی شده همان محله توزیع ‌می شود، عنوان‌کرد: اولویت توزیع کمک های نقدی و بسته های غذایی با خانواده های ایتام، بیماران زمین گیر و صعب العلاج است.

وی با تقدیر از همکاری مردم نیکوکار تهران گفت: شماره حساب  ۱۴۸۲۱۸۴۴۷۵ بانک ملت به نام کمیته امداد آماده دریافت کمک های نقدی مردم خیر استان برای کمک به نیازمندان در این روزهاست.

سیف با یادآوری اجرای طرح یاد شده در پنج سال گذشته عنوان کرد: مردم نذورات خود را به صورت نقدی و غیر نقدی مانند تهیه بسته های غذایی به نیازمندان اهدا ‌می کنند.

وی در ادامه از راه اندازی پایگاه های حامی یابی در برخی محل های برگزاری مراسم های عزاداری سرور و سالار شهیدان خبر داد و گفت: این پایگاه ها به منظور جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت استان راه اندازی می شود.

شایسته ذکر است؛ مردم نیکوکار و مومن استان تهران ۱۵۲ میلیون تومان سال گذشته در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان کمک کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه