English

۱۲ هزار نفر آمار واقعی مشمولان قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد فرزندان ایثارگر مشمول قانون کسر خدمت و معافیت از سربازی ما بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر است.

۱۲ هزار نفر آمار واقعی مشمولان قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر

به گزارش خبرگزاری موج، حسن نوروزی در خصوص آخرین اقدامات انجام گرفته برای اجرای قانون کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگر گفت: افرادی که مشمول سربازی هستند به بیش از  700 هزار نفر می رسد در حالی که ستاد کل نیروهای مسلح این آمار را 400 هزار نفر اعلام می کند همچنین بر این اساس، کسانی که می توانند به عنوان فرزند ایثارگر از این معافیت استفاده کنند، بین 12 تا 15 هزار نفر هستند که آمار این افراد نیز از سوی ستادکل 60 تا 70 هزار نفر اعلام شده است.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد ما این است که چه از سوی مجلس و چه از سوی ستاد کل سایتی طراحی شود  تا افرادی که مشمول قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر هستند بتوانند در آن ثبت نام کنند تا تعداد دقیق آن ها مشخص شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس مخالفت با قانون نصوب مجلس و ظلم به فرزندان ایثارگر تحت عنوان خالی شدن پادگان ها درست نیست،افزود: این بی مهری به رزمندگان و فرزندان آن هاست و نوعی لجبازی محسوب می شود چراکه ما در جریان بررسی برنامه ششم از مسئولان ستادکل نیروهای مسلح دعوت کردیم و افرادی از ستادکل در جلسه ای که این موضوع تصویب شد حضور داشتند.

وی افزود: فرار از عمل به قانون بدتر از مشکلاتی است که یک قانون می تواند داشته باشد و ما معتقدیم که در این زمینه  ستاد کل فرافکنی می کند و بعضی افراد در این موضوع گرفتار احساسات متکبرانه ای شده و می خواهند با اصل موضوع و جریان جریان تقابل کنند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست رئیس مجلس  با سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای تصمیم گیری در خصوص کسری خدمت فرزندان ایثارگران تصریح کرد: امیدواریم این جلسه به نتیجه برسد و مشکل فرزندان و خانواده ایثارگران حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام خسته نباشین . ما چه گناهی کردیم که سال 77به دنیا اومدیم وپدرامون توجبهه ها بودن و الان هنوزم یادگاریاش تو بدنشونه نباید به ما کسری تعلق بگیره معافیت نمیخوایم فقط چندماه کسری بدن من الان 11 ماه خدمت کردم منتظر این کسری هام که قولشو میدن ولی تا عمل کنن بهش پسرای منم خدمتشون تموم شده . لطفا پیگیری کنین حق ما که پدرامون با جون و دل رفتن داخل جبهه ها و خودشونو جونشونو فدای ممکلت کردن ضایه نشه .با تشکر a.m.m.b

  • فرامرز

    باسلام تاکی باید منتظرباشیم که اجرایی شه؟؟؟

    حتماباید30ماه سابقه جبهه داشته باشه پدرمنکه 28ماه داره چی ؟؟؟من معاف نمیشم واسه 2ماه؟؟؟؟ینی من پسر بزرگ خانوادم چون متولد75هستم نبایدمعاف شم یاکسری بگیرم؟؟؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی