English

در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۱۳۰ مدرسه بنیاد برکت

یک نقطه ی آسیب داریم و آن اقتصاد است

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به اینکه فعالیت‌های اقتصادی خود را در مناطق محروم متمرکز کرده‌ایم گفت: در هیچ پروژه‌ای روحیه ماندگاری نداریم و اکنون بیش از 30 شرکت آماده واگذاری به مردم از طریق بورس و فرابورس و... هستند. همچنین از بیش از 350 گروه جهادی پشتیبانی می کنیم و امروز شاهد افتتاح 130 مدرسه برکت هستیم.

یک نقطه ی آسیب داریم و آن اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مخبر در مراسم افتتاح و بهره برداری از 130 مدرسه بنیاد برکت با 700 کلاس درس در سراسر کشور با بیان اینکه امروز به لحاظ امنیتی و توانمندی نظامی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که هیچ کس حتی فکر حمله نظامی را به ذهنش راه نمی دهد گفت: ما یک نقطه آسیب داریم که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید کردند و آن اقتصاد است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر بکارگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید دارند که عصاره آن این است که امور را دست مردم بدهیم. نمی دانم چرا از واگذاری امور به مردم واهمه داریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه نیازمند عزم ملی برای حل معضل اشتغال و فقر هستیم عنوان کرد: کشور ما امکانات بسیار وسیعی دارد و وضعیت فعلی زیبنده مردم ما نیست. اگر به تدابیر رهبری درباره الگوی مصرف و حمایت از تولید داخلی عمل کرده بودیم دشمن به سمتی نمی رفت که ما را تحریم کند.

مخبر ادامه داد: در ستاد اجرایی فرمان امام هیچ کاری انجام نمی شود مگر اینکه با اقتصاد مقاومتی منطبق باشد و به توسعه اشتغال کمک کند. تا کنون از حدود 160 بنگاه خارج شده ایم و بیش از 200هزار فرصت شغلی ایجاد کردیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های اقتصادی خود را در مناطق محروم متمرکز کرده ایم گفت: در هیچ پروژه ای روحیه ماندگاری نداریم و اکنون بیش از 30 شرکت آماده واگذاری به مردم از طریق بورس و فرابورس و... هستند. همچنین از بیش از 350 گروه جهادی پشتیبانی می کنیم و امروز شاهد افتتاح 130 مدرسه برکت هستیم.

مخبر افزود: تعهد ساخت 1350 مدرسه را داشتیم که تا امروز 930 مدرسه را تحویل دادیم و نزدیک 300 مدرسه دیگر هم در حال احداث است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه تا کنون 25 هزار پروژه در حوزه های مختلف را در کشور ساخته ایم گفت: البته کار اصلی ما اشتغال بوده است. نسخه 60 هزار بیمار سرطانی را پرداخته ایم، 3000 زوج ناباور را شناسایی و 2000 مورد را پوشش دادیم و تا کنون 250 کودک به دنیا آمده اند. کاشت حلزون در کودکان را شروع کردیم و تعداد قابل توجهی تحت درمان اند. 350 هزار شغل ایجاد شده که کار اصلی ماست.

مخبر تاکید کرد: اگر معضل معیشت مردم حل شود کشور از همه لحاظ بیمه می‌شود. اکنون در بنیاد برکت بیش از 3000 تقاضای مشارکت مطرح شده که اگر هر کدام 2 میلیارد تومان آماده کرده باشند 6000 میلیارد تومان سرمایه خواهیم داشت. منابع مالی و مدیریتی مردم و خلاقیت، دلسوزی، تدین و عشق آنها به رهبری و نظام برای ما یک فرصت است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه