English

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی زنجان

وزیر بهداشت طی حکمی 'پرویز قزلباش' را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان زنجان منصوب کرد.

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکم خود با اشاره به ضرورت استفاده سرپرست جدید دانشگاه از ظرفیت های کادر دانشگاهی و منابع سایر بخش های حوزه ماموریت خود، همواره در چارچوب اسناد بالادستی حرکت کند.
همچنین سیدحسن قاضی زاده هاشمی در این حکم به لزوم توجه به سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده خود در صحن مجلس شورای اسلامی تاکید کرده است.
وزیر بهداشت در حکم خود تامین امنیت، حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان، عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم و اقدامات مورد نیاز در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت را از جمله اقدامات مهم کاری سرپرست جدید عنوان کرده است.
ارتقای برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی و توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود از دیگر مولفه های مهم در حکم وزیر بهداشت خطاب به سرپرست جدید این دانشگاه است.
قاضی زاده هاشمی همچنین در آخرین بند این حکم از رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خواسته است تا به امر اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت توجه ویژه داشته باشد.
پرویز قزلباش مشاور رئیس دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان و معاون درمان سابق این دانشگاه بود.
پیش از این علیرضا بیگلری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان بود که هفته قبل با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست انستیتو پاستور ایران معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه