English

ورود قوه قضاییه به حقوق عامه

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به ضرورت ورود قوه قضائیه به حقوق عامه گفت: قوه قضائیه به طور ویژه از سال قبل موارد مربوط به حقوق عامه را احصا کرده و با اولویت‌بندی به آن می‌پردازد.

ورود قوه قضاییه به حقوق عامه

به گزارش خبرگزاری موج  حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در صد و هجدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به ضرورت ورود قوه قضائیه به موضوع حقوق عامه گفت: قوه قضائیه به طور ویژه از سال قبل موارد مربوط به حقوق عامه را احصا کرده و با اولویت بندی به آن می پردازد.

محسنی اژه ای به موضوع تلفات جاده ای اشاره و تصریح کرد: تلفات جاده ای در همه جا وجود دارد اما در کشور ما تلفات زیادی دارد که می توان با کنترل فنی و با متعهد کردن شرکت های حمل و نقل در جهت استخدام رانندگان بیشتر و امورات ، تلفات جاده ای را کاهش داد.

وی در ادامه به شرکت های تعاونی اعتبار اشاره و تصریح کرد: ثامن الحجج و مسائل مربوط به آن بخشی از موسسات و تعاونی هاست که دولت باید بیش از این به آنها ورود کند. در این میان صدا و سیما باید توجه بیشتری نسبت به موضوع تبلیغات این موسسات کند. مردم وقتی می بینند صدا و سیما تبلیغ می کند، اعتماد بیشتری می کنند. این موضوع نیز در کنار مسائل تصادفات و سایر حقوق عامه در دستور کار قوه قضائیه قرار دارد.

سخنگوی قوه قضاییه از صدور رای پرونده متهمان بنیتا خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره رای پرونده بنیتا در پاسخ به این سئوال که آیا رای این پرونده صادر شده است؟ گفت: بله، حکم صادر شده، اما طبیعی است که باید ابلاغ شود و قابل اعتراض هم هست.

وی خاطرنشان کرد: اجمالا اینکه متهم ردیف اول دو سه اتهام داشته است ؛ یکی از عناوین اتهامی‌اش قتل عمد هست که در این خصوص برای وی حکم قصاص نفس صادر شده است. برای سایر موارد اتهامی شنیدم که مجازات هایی اعم از حبس و شلاق و تبعید در حکم صادره هست که البته قابل اعتراض است و باید دید در دادگاه تجدید نظر چه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه