English

یک متخصص قلب و عروق:

ایران به تکنولوژی روز دنیا در حوزه درمان بیماران قلبی آگاه است

یک متخصص قلب و عروق عنوان کرد: خوشبختانه امروزه متخصصان قلب و جراحان کشور نسبت به تکنولوژی و علم روز دنیا در حوزه درمان بیماران قلبی آگاه هستند.

ایران به تکنولوژی روز دنیا در حوزه درمان بیماران قلبی آگاه است

به گزارش خبرگزاری موج، رضا ملازاده در نوزدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق ایران درباره کارگذاری دستگاه ضربان ساز دائمی، گفت: یکی از درمان های مفید برای بیماران مبتلا به کاهش ضربان قلب، ضربان ساز دائمی است که خوشبختانه تکنولوژی مربوط به این علم در حال حاضر در کشور ما وجود دارد.

وی افزود: دستگاه ضربان ساز قلب توسط جراح یا متخصص قلب کارگذاری می شود.

این متخصص قلب و عروق با بیان اینکه دستگاه های ضربان ساز دارای سیم و حفره است، یادآور شد: اخیرا دستگاه هایی ابداع شده که فاقد سیم است و از طریق کشاله ران روی قلب کارگذاری می شود که این تکنولوژی هنوز وارد ایران نشده است.

وی باتری شوک دهنده را یکی دیگر از تکنولوژی حوزه قلب دانست و گفت: در مواردی که ریتم قلب بیمار نامنظم می شود و نیاز به شوک دهنده پیدا می کند از این باتری استفاده می شود .

به گفته ملازاده؛ این باتری ها زیر سطح پوست و روی قلب کارگذاری می شود.

این فلوشیپ الکتروفیزیولوژی یاد آور شد: در مواردی که ممکن است باتری دچار عفونت، جا به جایی و ... شود می توان از دستگاه لیداستراکشن استفاده کرد.

نوزدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق  به همت انجمن آترواسکلروز ایران تا 24 شهریور 96 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه