English

بدهی شهرداری به وزارت کار بررسی می شود

بدهی های شهرداری به وزارت رفاه موضوعی بود که وزیر کار و رفاه اجتماعی را به بهشت کشاند.

بدهی شهرداری به وزارت کار بررسی می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، علی ربیعی که در شورای شهر حضور داشت در حاشیه این مراسم افزود :قرار است شورایی با حضور شهردار تهران و وزیر رفاه با هدف حل مشکلات پایتخت در حوزه آسیب های اجتماعی و صنوف است

وی با اشاره به اینکه شهرداری و وزارت کار اهداف مشترکی دارند گفت: به دنبال فضای بهتر در پایتخت هستیم و این جلسات می تواند برای سایر شهرها الگو باشد.

وزیر رفاه با اشاره به اینکه صنوف زیادی در تهران وجود دارد، گفت: برخی از این صنوف در مکان هایی مانند پلاسکو فعالیت می کنند که باید به عنوان اصلی ترین موضوع باید ایمنی آنها مورد توجه قرار گیرد.

‌او به چهره به هم ریخته شهر اشاره کرد و گفت :معتادان در شهر چهره شهر را به هم می ریزند و شهرداری باید به همراه وزارت رفاه، دادگستری و نیروی انتظامی برنامه ای برای حل این موضوع داشته باشند

وی به موضوع کودکان کار اشاره کرد و افزود: اگر این کودکان برای بار دوم جمع آوری شوند باید به مدت طولانی نگهداری شوند به همین دلیل پیشنهاد ایجاد تعاونی خدمات پشت چراغ قرمز داده شده است.

وزیر کار به ایجاد فضای اشتغال با همکاری سازمان فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: برای آموزش کودکان کار با فضای کارپارک هایی ایجاد می شود همچنین بازارهای با همکاری شهرداری ایجاد شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه