English

افزایش زمان مجوز خروج از کشور برای مشمولان/حضور دانشجویان در راهپیمایی اربعین بدون وثیقه نقدی

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا از ارائه تسهیلات ویژه به مشمولانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند، خبر داد.

افزایش زمان مجوز خروج از کشور برای مشمولان/حضور دانشجویان در راهپیمایی اربعین بدون وثیقه نقدی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نجف حمیدزاده گفت: مشمولانی که قصد تشرف به عتبات عالیات در اربعین حسینی را دارند می توانند از اوایل محرم برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند تا با ازدحام روبرو نشوند.

وی افزود: بازه زمانی صدور مجوز خروج از کشور برای این دسته از مشمولان به کشور عراق از 20 روز به 50 روز افزایش پیدا کرده است.

حمیدزاده ادامه داد: با توجه به پیش بینی استقبال بسیار زیاد مشمولان و همچنین برای جلوگیری از تراکم در فرآیند صدور مجوز، مشمولان می توانند در صورت داشتن شرایط خروج از کشور از دهه اول محرم نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور خود اقدام کنند.

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص نحوه خروج از کشور دانشجویان برای سفر زیارتی کربلای معلی نیز افزود: برابر تفاهم نامه صورت گرفته با ستاد عمره و عتبات بسیج دانشجویی، متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر ستاد مذکور که در دانشگاه محل تحصیل مستقر هستند، فرم های مربوطه را تکمیل و با ضمانت نامه های آن ستاد و بدون نیاز به سپردن وثیقه نقدی مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

سرهنگ حمیدزاده تصریح کرد: طلاب حوزه های علمیه نیز طبق تفاهم های صورت گرفته می توانند با مراجعه به مراکز مدیریت حوزه علمیه استان ها و با ضمانت حوزه های علمیه بدون نیاز به سپردن وثیقه،مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

وی افزود: مشمولانی که در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کرده اند در صورت پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه می توانند برای کلیه سفرهای زیارتی و سیاحتی با سپردن وثیقه مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

سرهنگ حمیدزاده گفت: در حال حاضر میزان وثیقه نقدی برای سفرهای زیارتی 3 میلیون و سفرهای سیاحتی 15 میلیون تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه