English

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

فردا پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب افتتاح می شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب گفت: این نمایشگاه فردا 20 شهریورماه افتتاح و تا ۳۰ شهریورماه و همزمان با شروع ماه محرم آماده خدمت رسانی به مساجد، تکایا، هیئت ها، حسینیه ها و عموم شهروندان است.

فردا پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی عبداللهی در بازدید از مراحل آماده سازی نمایشگاه عطر سیب با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه عطر سیب کمک به مساجد و هیئت‌ها و حسینیه‌ها همزمان با فرارسیدن ماه محرم و مراسم تاسوعا و عاشورا اربعین حسینی است، گفت: این دوره از نمایشگاه با حمایت از کارآفرینان و توزیع اقلام و محصولات  کارآفرینان و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی برگزار شده و توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به دوره گذشته بر غنای نمایشگاه افزوده شده است، تصریح کرد: نسبت به سال گذشته حضور افراد کارآفرین و تولیدکننده 40 درصد افزایش یافته است.

عبداللهی با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی حضور تمامی هیئت ها و حسینیه ها و تکایا و مساجد در این دوره نمایشگاه قطعی است، تصریح کرد: امیدواریم خدمت رسان خوبی بوده و موجب تسهیل امور هیئت های مذهبی شویم.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی، او با اشاره به تأمین مایحتاج هیئت‌ها در بحث اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر و طبل و سایر لوازم گفت: در خصوص مباحث فرهنگی نیز ویژه برنامه‌های خاص و جدیدی در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه