English

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

نگهداری مدارس احداث شده مهم‌ترین رکن مدرسه‌سازی است

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، نگهداری مدارس احداث شده را مهم‌ترین رکن مدرسه‌سازی عنوان کرد.

نگهداری مدارس احداث شده مهم‌ترین رکن مدرسه‌سازی است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد تقی نظرپور در جمع خبرنگاران افزود: نقشه‌های معماری مدارس تازه احداث، بایستی به گونه‌ای باشند که جزو مدارس ماندگار باشند و پس از سالها جزو مدارس تخریب و بازسازی نباشند.

وی اظهار کرد: مدارس باید زمینه ساز ظهور خلاقیت در دانش آموزان باشند چرا که تجربه نشان داده دانش‌آموزان موفق در مدارسی با معماری زیبا درس خوانده‌اند.

نظرپور با اشاره به اینکه سازه‌های مدارس احداثی باید مقاوم، زیبا، قابل انعطاف پذیری و قابل اطمینان باشند گفت: مکان یابی مدارس می‌بایست به درستی و با اصول مهندسی در مکان مناسب انجام شود تا مدارس ایمنی هرچه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه  داد: نقشه‌های سیستم های تاسیساتی و مکانیکی با تکنولوژی روز و مصرف کم که موجب ایجاد هزینه‌های کمتر و صرفه‌جویی در هزینه ها باشند، باید اولویت اجرایی داشته باشند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه استفاده از پیمانکاران ضعیف همیشه به ضرر ما بوده است تصریح کرد: ما وظیفه داریم در مناقصات مناسب‌ترین قیمت را و نه کمترین قیمت را انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: باید به دانش آموزان آموخته شود که مدرسه خانه‌ دوم آنهاست و بایستی به نحو احسن از مدارس خود مراقبت کنند تا با این شیوه هزینه‌های کمتری جهت نگهداری مدارس پرداخت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه