English

دکتر ولایتی

نام دانشگاه نجف آباد دوباره تغییر کرد

پس از شهادت شهید حججی و موج احساسی که در مورد این شهید در جامعه به وجود آمد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نام این واحد دانشگاهی را به شهید حججی تغییر داد. اما هنوز چند روزی از این ماجرا نگذشت که این دانشگاه دوباره نام شهید را از عنوان دانشگاه حذف و تنها به نام این شهید در واحد فرهنگی دانشگاه نجف آباد بستنده کرد .

نام دانشگاه نجف آباد دوباره تغییر کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد در مورد علت این نامگذاری و حذف این نام گفت : از آنجا که شهید حججی اهل نجف آباد است دانشگاه آزاد تصمیم گرفت نام این شهید را به عنوان نام این واحد دانشگاهی انتخاب کند. اما پس از این نامگذاری نامه ای از سوی همسر و والدین این شهید به دانشگاه آزاد ارسال شد.

وی در مورد جزییات این نامه افزود : والدین و همسر این شهید بزرگوار در نامه قید کرده بودند که از آنجا که نجف آباد شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است بهتر است نام شهید حججی از این دانشگاه برداشته شود .

علی اکبر ولایتی ادامه داد: بنا به درخواست خانواده این شهید بزرگوار تصمیم گرفتیم نام شهید را از دانشگاه آزاد واحد نجف آباد برداریم و واحد فرهنگی این دانشگاه به نام این شهید مزین شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی