English

پزشکی قانونی حمید صفت را مورد معاینه قرار داد

عصبانی و حس مادر دوستی مساله ای بود که سبب شد حمید ضفت دست به قتلی ناخواسته بزند .

پزشکی قانونی حمید صفت را مورد معاینه قرار داد

مهدی صابری  روان پزشک متخصص مرکز پزشک قانونی در گفت و گو با موج اعلام کرد: حمید صفت در معایناتی که تحت نظر پزشکان این مرکز انجام شد، رفتارهای تند ناپدری با مادرش را عامل اصلی عصبانیتش در روز حادثه عنوان کرد و توضیح داد که چندین بار  این موضوع را گوشزد کرده و تذکراتی نیز به ناپدری اش داده بود. اما از آنجا که ناپدری توجهی به حرف های او نداشته است، عصبانیت او منجر به این اتفاق شده است.

وی با اشاره به اینکه نتایج گفتگوی اصلی با این خواننده رپ کشورمان تنها در اختیار دادگاه قرار می گیرد، افزود: بر اساس گفته های او این قتل کاملا اتفاقی و غیر عمد بوده است و طراحی از پیش تعیین شده وجود نداشته است. او در صحت و سلامت عقلی قرار داشته است. 

این روانپزشک افزود : نتیجه بررسی های پزشکی قانونی به دادگاه ارسال می شود.

28 مرداد 1396 و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره فوت مشکوک به کلانتری اعلام شد.ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند مرد 66 ساله بر اثر اصابت جسم سنگین به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است. بررسی ها نشان داد که او با فرزند همسرش درگیر شده و بر اثر این درگیری دچار شکستگی جمجمه شده است . در این ماجرا حمید صفت خوانده رپ کشورمان دستگیر شد اما اتهام قتل عمد را رد کرد و گفت از بداخلاقی او با مادرم ناراحت شده بودم و قصد داشتم به او تذکر دهم اما دعوا بالا گرفت و با هم درگیر شدیم. اما نمی خواستم این اتفاق بیفتد و از این ماجرا ناراحت هستم.

حمید صفت در حال حاضر در زندان رجایی شهر به سر می برد تا دادگاه در مورد او تصمیم بگیرد . 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه