English

زاهدی خواستار شد:

پیگیری سریع علل وقوع سانحه خودروی حامل دانش آموزان هرمزگانی

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اعلام همدردی با خانواده های درگذشتگان حادثه اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی خواستار پیگیری سریع علل موضوع و رسیدگی به وضعیت مصدومان شد.

پیگیری سریع علل وقوع سانحه خودروی حامل دانش آموزان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری خانه ملت، در پی وقوع سانحه خودروی حامل دانش آموزان دختر اردوی فرزانگان استان هرمزگان که منجربه درگذشت و مصدومیت تعدادی از این عزیزان گردید، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دربیانیه ای، ضمن اعلام همدردی با خانواده های درگذشتگان این حادثه خواستار پیگیری سریع علل موضوع و رسیدگی به وضعیت مصدومان گردید.

متن پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی
انالله واناالیه راجعون

باعرض تسلیت و تأثر به مناسبت ضایعه درگذشت و مصدومیت جمعی از فرزندان عزیز ایران عزیز اسلامی، دانش آموزان نمونه و تلاشگر خطه ی هرمزگان که موجب تالم و اندوه بسیار گردید،ضمن آرزوی صبر برای خانواده های درگذشتگان، برای مجروحان و مصدومان این حادثه، از درگاه خداوند رحمان، بهبودی و شفای عاجل مسئلت می دارد.

بی تردید وقوع این حادثه وحوادثی از این نوع، منحر به تالمات جبران ناپذیر و آثار و ضایعات جدی برای یکایک مردم شریف جامعه می گردد و نیازمند تمهیداتی است که این کمیسیون به نمایندگی از ملت شریف،خواستار اجرای کامل آن می باشد:

۱_ از وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتظار رسیدگی فوری به وضعیت درمانی و مداوای مجروحان به ویژه مصدومان دچار نقص عضو ،قطع عضو، یاقطع نخاع دارد.

۲_از وزارت آموزش و پرورش و پلیس انتطار بررسی علت بروز سانحه و نیز دلایل افزایش ابعاد و تلفات ناشی از آن را دارد.

۳_از مسئولان وزارت آموزش و پرورش انتظار حضور و دلجوئی از بازماندگان وخانواده های داغدار درگذشتگان و نیز مجروحان حادثه و خانواده های آنان را دارد.

لازم است حداکثر ظرف سه روز گزارش کامل موارد فوق، شامل علل سانحه ،و اقدامات صورت گرفته به این کمیسیون ارائه گردد.

مجددا این ضایعه ی اندوهبار را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزی کشور تسلیت عرض می نمایم. آرامش و علو درجات را برای آن گلهای پاک بوستان فرزانگی مسئلت می دارد.

محمد مهدی زاهدی
نماینده مردم کرمان و راور
رئیس کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی/

پایان پیام

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی