English

رفع سوء تغذیه فرزندان اولویت کمیته امداد برای توزیع گوشت است

کمیته امداد امام خمینی (ره) این آمادگی را دارد که دام حاجیان را در روز عید قربان بین نیازمندان قسمت کند.

رفع سوء تغذیه فرزندان اولویت کمیته امداد برای توزیع گوشت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام این خبر گفت : 8 نقطه در تهران  با هماهنگی های صورت گرفته با دامپزشکی تهران مشخص شده است تا خانواده های حجاج عرضه و ذبح  گوسفندان را در این مکان ها انجام دهند

محسن ولیئی باتاکید به اینکه با راه انداری پایگاه های ویژه برای عید قربان مشکلی ندارد، افزود: پایگاه اصلی کمیته امداد در خیابان دماوند واقع در شرق تهران خواهد بود. پایگاه دوم در خیابان معلم، انتهای خیابان تختی  قرار دارد. در مناطق تهرانسر ،جیحون، خیابان دماوند بعد از جیحون خیابان قزوین نبش قلعه مرغی،خیابان شهید بهشتی، خیابان جهان آرا و حکیمیه نیز پایگاههایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به میزان قربانی که در سال گذشته انجام شد ادامه داد: در سال گذشته به همت مردم تهران 730 راس گوسفند به کمیته امداد اهدا شد که این تعداد 6 تن گوشت بود . این در حالی است که علاوه بر این مدقدار گوشت 700 میلیون تومان نیز وجه نقد به کمیته امداد اهدا شد و با این پول گوشت خریداری و در بین نیازمندان تقسیم شد.

وی با اشاره به اینکه امسال اطلاع رسانی بیشتری در این خصوص انجام شده است در ادامه افزود:  ما پیش بینی می کنیم که امسال این مقدار افزایش پیدا کند و به دو برابر برسد و به همین دلیل واحدهای استقرار گوشت های اهدایی به کمیته امداد را نیز دو برابر کرده ایم.

مدیرکل کمیته امدام امام خمینی(ره) استان تهران با اشاره به اینکه سردخانه های کمیته امداد ضعیف است و امکانات زیادی در این بخش نداریم در ادامه تصریح کرد: گوشت ها همان روز بسته بندی و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به تلاش کمیته امداد برای رساندن گوشت به همه خانواده ها تاکید کرد : این گوشت ها در اختیار همه قرار نمی گیرد و در بسته های 2 تا 3 کیلو گرمی در اختیار خانواده هایی قرار می گسرد که فرزندانشان مبتلا به سوء تغذیه هستند.  

البته بعد از آن نیز خانواده های یتیم در اولویت بعدی قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه "کمیته امداد آماده خرید دام برای نیازمندان است" گفت: کمیته امداد این آمادگی را دارد که مبالغ اهدایی از سوی حاجیان را دریافت و نسبت به خرید دام برای آن‌ها و ذبح دام اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه