English

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری عنوان کرد؛

برگزاری دومین جشنواره شعر و قصه پرستاری

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری، ضمن تشریح برنامه های پاییزی حوزه فرهنگی، از برگزاری دومین المپیاد علمی و جشنواره شعر و قصه پرستاری ویژه گروه های پرستار ی خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره شعر و قصه پرستاری

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر سید عباس کشفی در رابطه با برنامه های معاونت فرهنگی سازمان نظام پرستاری در فصل پاییز، گفت: علاوه بر المپیاد علمی که در اولین دوره با استقبال گسترده ای از سوی همکاران مواجه شد در پاییز امسال بنا داریم که دومین جشنواره شعر و قصه پرستاری را نیز به حول و قوه الهی برگزار نماییم.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه ها اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته المپیاد علمی پرستاران ۳۰ آذر ۹۶ از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح برگزار خواهد شد و پس از تصحیح اوراق، نتیجه همان روز اعلام شده و از ۵ نفر اول همزمان با ویژه برنامه این معاونت به مناسبت شب یلدا تقدیر خواهد شد.

کشفی افزود: دومین جشنواره شعر و قصه پرستاری نیز با اعلام فراخوان سراسری کار خود را آغاز نموده و نتایج داوری آثار تا ۲۵ آذر ۹۶ به اطلاع عموم خواهد رسید. در بخش شعر، آثار به صورت آزاد (اعم از قصیده، غزل، شعر نو، سپید و...) و در بخش داستان آثار به صورت داستان کوتاه و بلند مورد پذیرش خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از بررسی آثار با رای هیئت داوران ۵ اثر از مجموع اشعار ارسالی و ۵ داستان در نهایت به عنوان آثار منتخب دومین جشنواره شعر و قصه پرستای برگزیده خواهد شد و از برگزیدگان این جشنواره همزمان با نفرات اول المپیاد علمی پرستاری در ویژه برنامه «شب یلدا» تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری در پایان اظهار کرد: هدف ما در مجموعه معاونت فرهنگی، رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پرستاری اجرای برنامه هایی برای ارتقاء روحیه شادابی و نشاط در همکاران شریف پرستاری کشور است. امیدواریم با اجرای شایسته و با کیفیت این برنامه ها بتوانیم گامی در جهت افزایش انگیزه و بالابردن روحیه خدمت رسانی به بیماران در میان گروه های پرستاری برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه