English

هجدهمین کنگره میکروب شناسی؛ یادواره ای برای امیری قره گزلو

دو محور اصلی متابولیت میکروبی و بیماری‌های عفونی همچنین استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان‌ بیماری‌های عفونی در این کنگره مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

هجدهمین کنگره میکروب شناسی؛ یادواره ای برای امیری قره گزلو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عباسعلی ایمانی فولادی در نشست برگزاری هجدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران، اظهارداشت: دو محور اصلی متابولیت میکروبی و بیماری‌های عفونی همچنین استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان‌ بیماری‌های عفونی در این کنگره مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه از ستاد سلول‌های بنیادی نیز جهت شرکت در کنگره دعوت به عمل آمده است، افزود: برخی از باکتری‌ها به شدت در مقابل انواع آنتی بیوتیک‌ها مقاوم شده که با استفاده از سلول‌های بنیادی می‌توان جهت درمان بیماری‌های صعب العلاج که در آن باکتری‌ها مقاوم به انواع آنتی بیوتیک هستند استفاده کرد.

وی گفت: هر ساله یک یا دو نوآوری در برنامه علمی وجود دارد.

دبیر علمی هجدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران در ادامه از نحوه اجرای پانل ها در سه روز متوالی گفت و از اهمیت پانل راهبردهای نوین در مدیریت آزمایشگاه های پزشکی و آلودگی آب های آشامیدنی خبر داد.

ایمانی فولادی گفت: این کنگره یادواره علیرضا امیری قره گزلو نام دارد و از استاتید دانشکده رازی تقدیر می شود.

هجدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران در تاریخ هفتم لغایت نهم شهریور ماه 1396 با حضور 8 سخنران خارجی از کشورهای ایتالیا، انگلستان، فرانسه، آفریقای جنوبی ، اسپانیا در سالن ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی