English

ملکی به موج خبر داد؛

انبار ۶ هزار متر مربعی در خیابان فداییان اسلام در آتش سوخت/ پاساژ پروانه طعمه شعله های آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از دو آتش سوزی در تهران خبر داد.

انبار 6 هزار متر مربعی در خیابان فداییان اسلام در آتش سوخت/ پاساژ پروانه طعمه شعله های آتش

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج گفت: ساعت 6 صبح امروز خبر آتش سوزی به سامانه 125 اعلام شد و آتش نشانان 10 ایستگاه از ستاد فرماندهی به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و مورد نیاز به خیابان فدائیان اسلام بعد از بزرگراه بعثت اعزام شدند .

ملکی افزود :‌ دو انبار بزرگ کالا که هر کدام مساحتی بیش از سه هزار متر مکعب داشتند دچار حریق شده بود و به طور کلی تمامی انبار در آتش می سوخت.

وی با اشاره به اینکه  داخل این انبارها مملو از انواع اجناس از پارچه گرفته تا اسپری و افشانه‌های خوشبو کننده هوا بود، گفت‌: یکی از مواردی که اقدام آتش نشانان را با مشکل روبرو کرده بود، انفجار پی در پی قوطی‌های اسپری بود. با این حال آتش نشانان عملیات خود را از چند جهت آغاز کرده و خوشبختانه موفق شدند که شعله‌های آتش را مهار و از سرایت آتش به بخش‌های دیگر را جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه شعله های آتش خاموش شده است و عوامل آتش نشانی در حال لکه گیری و تهیه گزارش آتش سوزی هستند افزود: خسارت مالی در این حادثه بسیار بالا است و کارشناسان آتش نشانی در حال پیگیری و صحبت با مالکان این انبارها هستند تا علت و میزان خسارت به جامانده از این حادثه مشخص شود.

ملکی با اعلام اینکه تا این لحظه این حادثه مصدومی نداشته است ادامه داد: تا به حال گزارشی مبنی بر فوت و یا مصدومیت افراد نداشته ایم و این حادثه تا به حال مصدومی نداشته است.

شهردار تهران با شنیدن خبر این آتش سوزی به محل حادثه رفت و از نزدیک در جریان چگونگی اطفا حریق قرار گرفت.(فیلم)

حریق در پارکینگ پاساژ پروانه تهران

در حالی که هنوز عوامل سازمان آتش نشانی از حریق فدائیان اسلام به ایستگاه های خود باز نگشته اند خبر آتش نشانی پاساژ پروانه به 125 مخابره شد.

معاون فنی سازمان اورژانس کشور خبر داد که پارکینگ پاساژ پروانه که بین خیابان ابوریحان و دانشگاه در محدوده جمهوری واقع شده است، ساعت 10:24 دقیقه صبح امروز دچار حرق شد. به دنبال این حادثه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند تا به اطفای حریق بپردازند هنوز از میزان خسارات احتمالی جانی و مالی اطلاعاتی اعلام نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه