English

هاشمی‌رفسنجانی:

پای عهدمان با آرمان‌های امام (ره) هستیم

رئیس شورای شهر پنجم عنوان کرد: شورای شهر پنجم به دلیل حجم گسترده فعالیت‌های پیش رو به عنوان شورای پیش فعال معرفی شده است.

پای عهدمان با آرمان‌های امام (ره) هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی‌رفسنجانی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که ظهر امروز با حضور نجفی شهردار تهران و اعضای شورای شهر پنجم در مرقد امام انجام شد، گفت: خوشبختانه این دوره شورای شهر پنجم با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای آغاز شد.

وی با بیان اینکه اصول کار شورا و شهرداری با مردم است و برهمین اساس وزن و نقش مردم در مدیریت شهری بسیار بالا است، افزود: می‌توان گفت امروز شورا به پشتوانه حضور مردمی از وضعیت مناسبی برخوردار است و این برای اولین بار در تاریخ انتخابات است که شاهد حد نصاب سه برابری آراء بودیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تهران، ری و تجریش باید با اتکا به این پشتوانه میلیونی مردم این امکان را داشته باشد که نسبت به ایجاد محیط مثبت شهری اقدام کند.

هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه شفاف‌سازی و هوشمندسازی و حل مشکلات مانده از قبل به مانند آلودگی هوا و ترافیک با توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اقداماتی است که شورای شهر تهران به آن ورود می‌کند، گفت: امیدوارم در چهار سال آینده با کارنامه قابل قبولی از شورا خارج شویم و می‌دانیم شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از طرف مطبوعات به عنوان شورای پیش‌فعال معرفی شده که برهمین اساس در مراسم تحلیف دیدید که بدون هیچ مشکلی ارکان اصلی شورای شهر انتخاب شدند و حالا آمده‌ایم که با آرمان‌های امام راحل پیوند ببندیم و پای عهد خود خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه