English

شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز ۳۴ هزار نفر می‌رسد

شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه تا پایان امروز و با احتساب پروازهای جده و ورودی زائران از مدینه به مکه، به مرز 34هزار نفر می‌رسد.

شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به مرز 34 هزار نفر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج، تعداد زائران در مکه مکرمه تا پایان روز یکشنبه 30 هزار و 252 نفر بود که این تعداد تا پایان امروز به 33872 نفر خواهد رسید.

امروز 5 پرواز از ایران به فرودگاه جده وارد می‌شود که شامل 10 کاروان با ظرفیت یک هزارو393 زائر است. این 5 کاروان پس از ورود راهی مکه مکرمه می‌شوند.

همچنین 16 کاروان از مدینه منوره با ظرفیت 2 هزارو 266 زائر به سمت مکه مکرمه حرکت می‌کنند و پس از احرام بستن،‌ برای انجام عمره تمتع وارد مکه خواهند شد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای آغاز عملیات حج تا پایان امروز (دوشنبه) 43 پرواز به فرودگاه جده (زائران مدینه بعد) انجام شده که شامل 82 کاروان با ظرفیت 11هزارو613 نفر است.

تعداد کاروان‌های مدینه بعد نیز که طی روزهای گذشته از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شدند،‌ تا پایان امروز به 156 کاروان با ظرفیت 22هزار و 259 نفر می‌رسد.

امسال 86 هزار 500 زائر از 20 ایستگاه پروازی برای انجام حج تمتع راهی سرزمین وحی می‌شوند و عملیات انتقال زائران به عربستان سعودی تا سوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه