English

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد

اعزام یک هزارو ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت به اردوهای آموزشی تفریحی

مردادماه امسال هفت دوره اردوی یک روزه ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در اردوگاه امام علی (ع) شهرستان کرج با حصور ۱۴۰۰ مددجو برگزار می شود.

اعزام یک هزارو 400 مددجوی تحت حمایت به اردوهای آموزشی تفریحی

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمود مولائی، سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران اجرای اردوها را یکی از برنامه های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می شود.

وی افزود: در جهت تحقق اهداف فرهنگی و تربیتی خانواده‌ها به ویژه تقویت بینش اعتقادی و اخلاقی با برگزاری اردو در فضاهای فرهنگی مناسب، امکان کشف استعدادها،خلاقیت‌ها، ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی و تقویت باورهای دینی مددجویان تحت حمایت در مسیر نیل به آرمان توانمندسازی فکری و فرهنگی فراهم می‌شود.

حجت الاسلام مولائی بیان کرد: مرداد ماه امسال هفت دوره اردوی یک روزه ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در اردوگاه امام علی (ع) شهرستان کرج برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران، با بیان اینکه این دوره از اردوها از شنبه ۲۱ مردادماه  آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ۹۶ ادامه دارد؛ عنوان کرد: در این دوره از برگزاری اردوها، یک هزار و ۴۰۰  نفر از مددجویان ( مادران تحت حمایت به همراه فرزندان)  در هفت گروه جداگانه  و هر کدام به مدت یک روز به شهرستان کرج اعزام می شوند. 

وی یادآور شد:  تاکنون سه  گروه با حضور ۶۰۰  مددجوی  تحت حمایت به اردوگاه امام علی (ع) شهرستان کرج اعزام شدند.

حجت الاسلام مولائی با اشاره به اهداف اجرای این برنامه، ادامه داد: ایجاد انس، الفت، تقویت روحیه جامعه پذیری وآشنایی با فرهنگ‌های مختلف،ایجاد زمینه مناسب برای تمرین زندگی دسته جمعی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و تعمیق باورهای دینی جامعه مورد هدف،گسترش و تعمیق مهارت های فردی و اجتماعی، پرورش فضای معنوی و ولایت مداری در میان مخاطبان  از اهداف اجرای اردوهای فرهنگی است.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برنامه هایی اجرایی برای شرکت کنندگان در این اردو، افزود: آموزش مسائل اعتقادی، احکام، شیوه های فرزندپروری،برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی از برنامه هایی است که برای مددجویان تحت حمایت درنظر گرفته شده است.

وی گفت: برنامه کمیته امداد افزایش همه فعالیت های فرهنگی از جمله برنامه های اردویی است چرا که اجرای اردوهای دانش آموزی و دانشجویی یکی از بسترهای مناسب برای اجرای کار فرهنگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه