English

در گفت‌وگو با موج عنوان شد

۱۳ فوتی و ۵ مفقودی در سیل اخیر/جستجو برای یافتن مفقودین ادامه دارد

رییس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از 13 فوتی و 5 مفقودی در سیل اخیر خبر داد و گفت: 5 نفر در دو منطقه علی‌آباد و کلاک مفقود هستند که جست‌وجو برای یافتن آنها ادامه دارد.

13 فوتی  و 5 مفقودی در سیل اخیر/جستجو برای یافتن مفقودین ادامه دارد

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره اخرین جزئیات سیل اخیر اظهار داشت: طی پنج روز گذشته مناطق مختلف 6 استان گیلان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و هرمزگان درگیر سیل و آبگرفتگی بود، به طوری که می‌توان گفت عملیات در استان‌های خراسان رضوی و گلستان همچنان ادامه دارد.

 

جستجوی مفقودین

13 فوتی  و 5 مفقودی در سیل اخیر

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه تاکنون 13 نفر جان خود را از دست داده‌اند، گفت: 9 نفر در استان خراسان رضوی، 3 نفر در استان گلستان و یک نفر در استان خراسان شمالی جان خود را از دست داده‌اند. همچنین5 نفر در دو منطقه علی‌آباد و کلاک مفقود هستند و جست‌وجو برای یافتن آنها ادامه دارد.

امداد رسانی به 2 هزارو 900 نفر در سیل و آبگرفتگی 5 روز گذشته

سلیمی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون به 2 هزارو 900  نفر امدادرسانی صورت گرفته است، تصریح کرد: در طول عملیات‌های انجام شده 307 نفر با برپایی 40 دستگاه چادر اسکان اضطراری داده شده‌اند و همچنین 42 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند که از این میان 9 آسیب دیده در روستای معدن آب دربند به صورت هوایی منتقل شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی