English

ارائه خدمات «عصا»، «عینک» و «سمعک» بازنشستگان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری از برون سپاری سه خدمت عصا، عینک و سمعک بازنشستگان کشوری به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

ارائه خدمات «عصا»، «عینک» و «سمعک» بازنشستگان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز انتظاری با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال اجرای مرحله نخست برون سپاری خدمات صندوق شامل چهار خدمت چاپ حکم، چاپ فیش حقوق، صدور کارت منزلت و استعلام، در مرحله دوم سه خدمت عصا، عینک و سمعک بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری نیز به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد. 

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح، در قالب یک کار گروهی، دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم ها، امور مالی و شرکت طراحی مهندسی بهور از سوی صندوق بازنشستگی کشوری و دفاتر پیشخوان دولت، شش ماه زمان صرف کرده‌اند، گفت: برون سپاری این خدمات به دفاتر پیشخوان سبب می شود، فرآیند دو تا چهارماهه ارائه مدارک و مستندات توسط بازنشستگان کشوری و بررسی کامل آن در مدیریت استان ها و ستاد صندوق برای پرداخت هزینه ها به چهار روز توسط دفاتر پیشخوان کاهش یابد. 

انتظاری همچنین با اشاره به هزینه این خدمات در دفاتر پیشخوان، اظهار کرد: برای انجام این خدمات در تمام دفاتر پیشخوان دولت مبلغ ۵۶۰۰ تومان تعیین شده است که دفاتر موظف به چاپ و ارائه رسید به بازنشستگان هستند.

وی تصریح کرد: بازنشستگان با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، مدارک و مستندات خود در زمینه خرید عصا، عینک و سمعک را ارائه کرده و دفاتر پیشخوان نیز با اسکن مدارک ارائه شده و ثبت آن در سامانه مرکزی، مستندات را به صورت آنلاین به صندوق ارائه می کنند. سیستم به صورت هوشمند در صورت ناقص بودن مدارک، آن را اعلام کرده و رفع نقص در همان دفتر پیشخوان انجام می شود. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی با تاکید بر ضرورت توجه و همکاری مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرا و اطلاع رسانی هرچه بهتر به بازنشستگان تحت پوشش، گفت: انتظار از مدیریت های استانی این است که با برگزاری جلسات با دفاتر پیشخوان در سطح استان یا سایر روش های اطلاع رسانی، برای اجرای هرچه بهتر این طرح که منجر به سهولت دسترسی بازنشستگان و دریافت خدمات صندوق می شود، اقدام کنند.

در حال حاضر، صندوق بازنشستگی کشوری برای خرید عصا ۲۵ هزار تومان، عینک ۱۰۰ هزار تومان و سمعک ۲۵۰ هزار تومان تنها برای یک بار به بازنشستگان زیرپوشش این صندوق پرداخت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه