English

برگزاری دوره تابستانی المپیاد علمی دانش آموزی سلول‌های بنیادی

دوره تابستانی دومین المپیاد علمی دانش آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی تا 3 شهریورماه برگزار می شود.

برگزاری دوره تابستانی المپیاد علمی دانش آموزی سلول‌های بنیادی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل بنیاد ملی نخبگان، این دوره با حضور بیش از 30 دانش پژوه برگزیده مرحله دوم آزمون المپیاد در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مدت 15 روز برگزار خواهد شد.

برای آموزش این دانش آموزان از اساتید بنام کشور در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دعوت به عمل آمده است. در پایان دوره طی مراسمی از نفرات برتر با اهدا جوایز نقدی نیز تجلیل به عمل می آید.

آموزش در دوره تابستانی بیشتر جنبه خلاقیتی و نگرشی خواهد داشت و آموزش های عملی نیز جزء برنامه علمی این دوره به حساب می آید. در این راستا علاوه بر کلاس های تئوری کلاس های عملی هم برای این دوره در نظر گرفته شده که در 2 مرکز تحقیقات پوست و مو و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات اورولوژی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.

این دوره تابستانی با همکاری وزارت آموزش و پرورش به ویژه مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه