English

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اعلام کرد

آغاز هفته برنامه‌های ورزشی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: هفته برنامه‌های ورزشی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان» در آخرین هفته از ماه مرداد بر پا می‌شود که جشنواره «چند قدم تا آسمان2» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی است.

آغاز هفته برنامه‌های ورزشی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری موج، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: توجه به برنامه‌های ورزشی به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های حوزه تربیت نوجوان و جوان -چه در حوزه تربیت جسمی و بدنی و چه در حوزه تربیت روحی و معنوی- همواره مورد تأکید ائمه معصومین(ع) بوده است که این اهمیت در کلام مقام معظم رهبری نیز به وضوح و روشنی قابل دریافت است.

وی ادامه داد: در راستای همین رسالت، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در اقدامی هماهنگ و سراسری، هفته آخر مرداد ماه (21 الی 28 مرداد) را به عنوان «هفته برنامه‌های ورزشی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان» نامگذاری کرده است تا علاوه بر برگزاری برنامه‌های ورزشی متنوع با رویکرد تربیتی، به جریان‌سازی در مورد این موضوع مهم اما مغفول مانده، در بین دانش‌آموزان و اعضای انجمن اسلامی بپردازد.

علامتی افزود: طی این هفته اعضای انجمن اسلامی دانش‌آموزان در فضایی کاملا تشکیلاتی و با محوریت شبکه پشتیبان، برنامه‌های ورزشی، را برگزار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین بخش این برنامه جشنواره فرهنگی- تشکیلاتی- ورزشی "چندقدم تا آسمان2" با هدف جریان سازی فعالیت‌های اتحادیه در حوزه برنامه‌های ورزشی – تشکیلاتی و همچنین توجه به سلامت جسمانی و تقویت قدرت بدنی اعضا با همکاری اتحادیه استان اردبیل و با حضور 300 نفر از اعضای قرارگاه ملی پسران و برخی از مسوولان انجمن‌های اسلامی مدارس سراسر کشور است که از 22 لغایت 25 مرداد ماه سال جاری در استان اردبیل برگزار خواهد شد؛ یکی از مهم ترین برنامه های این جشنواره صعود به قله 4811 متری سبلان خواهد بود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: والیبال، شنا، بازی‌ها و ورزش‌های سنتی، همایش پیاده‌روی دانش‌آموزان پسر به همراه پدران، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری ویژه اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس از دیگر برنامه‌های هفته برنامه‌های ورزشی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است. 

وی افزود: در هفته برنامه‌های ورزشی، اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در فضایی کاملا تشکیلاتی و با شور و نشاط خاص، برنامه‌های ورزشی را در شهر و استان خود برگزار خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی