English

معاون وزیر بهداشت:

بیش از ۶ هزار پروژه بهداشتی و درمانی در حال احداث است

معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت گفت: پرسنل ما بیش از 10 ماه است که بخشی از حقوق خود را نگرفته‌اند ولی کارهای عمرانی متوقف نشده و به لطف خدا 6 هزار پروژه بهداشتی و درمانی در کشور با کمک خیرین و مشارکت دولت در حال انجام است.

بیش از 6 هزار پروژه بهداشتی و درمانی در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی صدر السادات عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز سلامت روستایی و شهری سیس از توابع شبستر اظهار کرد: از مشارکت خیرین و تلاش عوامل شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اهتمام به ساخت مراکز بهداشتی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از جهت‌گیری‌های اصلی دولت یازدهم، مقوله سلامت بود که تلاش خوبی در سطح کشور و به‌ویژه استان آذربایجان شرقی صورت گرفته است

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اهمیت کمک خیرین افزود: هیچ دولتی در دنیا نمی‌تواند هزینه‌های سلامت را به طور کامل بپردازد و خوشبختانه مردم ایران در سایه اسلام این مهم را دریافته و مشارکت خوبی دارند.

صدر السادات تصریح کرد: در وزارت بهداشت علی‌رغم اینکه به شدت مشکل مالی داریم ولی یکی از کارهایی که در وزارت قاضی‌زاده هاشمی وعده کرده‌ایم انجام شود مسائل عمرانی است.

وی ادامه داد: پرسنل ما گاهی بیش از 10 ماه است که بخشی از حقوق خود را نگرفته‌اند ولی کارهای عمرانی متوقف نشده و به لطف خدا 6 هزار پروژه بهداشتی و درمانی در کشور با کمک خیرین و مشارکت دولت در حال انجام است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت با بیان اینکه در دولت یازدهم کار بسیار بزرگی در حوزه بهداشتی و درمانی انجام شده خاطرنشان کرد: در چندسال گذشته حدود 3 هزار پروژه به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم تا پایان سال جاری نیز بخش عمده‌ای از طرح‌های در حال انجام تکمیل شود.

به گزارش تسنیم مرکز سلامت بهداشتی و درمانی حاج الهوردی جعفری سیس با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان شبستر به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه