English

قائم‌ مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی خبر داد

ساماندهی ۱۰۰ هزار واحد در قالب طرح نهضت مسکن

قائم مقام مشارکت‌های اجتماعی بهزیستی گفت: ۱۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول در نظر گرفته شده که ۴ هزار واحد دیگر را نیز امسال تحویل می‌دهیم.

ساماندهی ۱۰۰ هزار واحد در قالب طرح نهضت مسکن

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، عبدالله زاده در نشست خبری به اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در حوزه اشتغال مددجویان توانستیم با کمک خیرین و بانک‌ها بیش از 47 هزار شغل ایجاد کنیم که از این تعداد 13 هزار شغل مربوط به مناطق روستایی است.

ساماندهی ۱۰۰ هزار واحد در قالب طرح نهضت مسکن

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث تامین مسکن طرح نهضت مسکن را برای مددجویان دنبال می‌کنیم که در این زمینه 100 هزار واحد را ساماندهی کردیم، گفت: در بحث مسکن معلولان نیز 11 هزار و 300 واحد شناسایی شده که برای اولین بار برای خانواده‌های دو معلول اعتبار تخصیص یافته است.

مسکن مددجویان

تحویل  4 هزار واحد مسکونی به مددجویان تا پایان سال

به گفته قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی، 4 هزار واحد مسکونی دیگر امسال تحویل مددجویان خواهد شد و 3 هزار و 800 واحد مسکونی تحت عنوان طرح نهضت مسکن داده می‌شود.

30 هزار فرصت شغلی بر عهده سازمان بهزیستی

وی از اختصاص سهمی برای ایجاد مسکن حمایتی و اجتماعی خبر داد و گفت:‌30 هزار فرصت شغلی بر عهده سازمان بهزیستی گذاشته شده و سازمان نیز 17 هزار مورد را در نظر گرفته که در مجموع 47 هزار فرصت شغلی می‌شود که 30 درصد آن مربوط به مناطق روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه