English

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خبر داد

توسعه برنامه ملی مداخله در طلاق در سراسر کشور

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از توسعه برنامه ملی مداخله در طلاق در سراسر کشور خبر داد و گفت: مداخلات در این راستا هدفمند شده تا افرادی که برای طلاق مراجعه می‌کنند در دادگاه ثبت نشود و مستقیما به مراکز بهزیستی ارجاع داده شوند که قرار است در تمام استان‌ها توسعه یابد.

توسعه  برنامه ملی مداخله در طلاق در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، حبیب‌الله مسعودی فرید در نشست با بیان اینکه راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در تمام شهرهای بالاتر از 50 هزار نفر در برنامه بهزیستی قرار دارد که اعتبارش نیز تامین شده و بسیاری از آنها راه‌اندازی شده است، گفت: علاوه بر اینکه با راه‌اندازی این اورژانس اجتماعی اقدامی بی‌نظیر را در 22 کشور منطقه انجام داده‌ایم، می‌توانیم وضعیت آسیب‌ها را در کشور رصد کنیم.

فرید در ادامه با بیان اینکه در حال تدوین نظام ارائه خدمات اجتماعی هستیم که کمک می‌کند علمی‌تر کارها را پیش ببریم، گفت:  راه‌اندازی مرکز جامع خدمات بهزیستی در 30 شهر محروم کشور از دیگر برنامه‌های ماست که میزان پوشش خدمات را افزایش داده و با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز هم‌راستاست.

رایزنی با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت حاشیه‌نشینی

به گفته معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، برای ساماندهی وضعیت حاشیه‌نشینی نیز با وزارت مسکن و شهرسازی رایزنی‌هایی کرده‌ایم تا آنها برای تامین مسکن مناسب و ما نیز در بحث محتوا و ارائه خدمات بتوانیم به اقشار ساکن در حاشیه شهرها رسیدگی کنیم.

 

حبیب‌الله مسعودی فرید

توسعه  برنامه ملی مداخله در طلاق در سراسر کشور

فرید در ادامه به بحث طلاق اشاره کرد و گفت: مداخلات را هدفمندتر کرده‌ایم تا افرادی که برای طلاق مراجعه می‌کنند در دادگاه ثبت نشود و مستقیما به مراکز بهزیستی ارجاع داده شوند. این برنامه ابتدا در مشهد و سپس در 10 استان که بالاترین نرخ طلاق را دارند، اجرا شده و قرار است در تمام استان‌ها توسعه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه