English

در آستانه بازگشایی مدارس رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران عنوان کرد

پلیس و شورای پنجم شهر تهران باید تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک را بیاندیشند

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در آستانه بازگشایی مدارس از پلیس و شورای پنجم شهر تهران در خواست کرد تا تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک را بیاندیشند.

پلیس و شورای پنجم شهر تهران باید تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک را بیاندیشند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه و نیم به آغاز سال تحصیلی باقی مانده است، گفت: نیروی انتظامی و پلیس راهور از هم اکنون تمهیدات لازم برای کنترل ترافیک ناشی از آغاز سال تحصیلی را در دستور کار قرار دهند و در تعامل با سایر حوزه های مرتبط با ترافیک شهری، سهولت تردد را به صورت ویژه برای امسال به نمایش بگذارند.

به گفته رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تلاش های شهرداری به خصوص معاونت حمل و نقل و ترافیک و مترو، گزارش های کارشناسی و تخصصی حوزه ایمنی از این خط به دستم نرسیده  است.

وی با بیان اینکه در حین تردد می توان مشاهد کرد فاصله اتوبان با خط مترو به چند متر کاهش می یابد و تنها مانع و جداکننده بین این دو مسیر، یک فنس است، گفت: در این وضعیت تصور کنید خودرویی با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت از مسیر خارج شود، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ انتظار داریم در کوتاه ترین زمان، موانع استاندارد لازم برای جداسازی بین خط مترو و جاده پیش بینی شود تا حوادث ناگوار رخ ندهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه