English

واکنش امانی به تذکر جدیدی عنوان کرد

٤ سال در شورا حضور دارید و از قانون استیضاح اطلاع ندارید

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران گفت: 4 سال در شورا هستید و معاون نظارت شورا نیز می‌باشید اما از قانون استیضاح شهردار و مراحل آن خبر ندارید.

٤ سال در شورا حضور دارید و از قانون استیضاح اطلاع ندارید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری  موج، ناصر امانی در واکنش به تذکر جدیدی مبنی بر پیشنهاد استیضاح شهردار تهران، گفت: آقای جدیدی از شما توقع ندارم چراکه 4 سال است که در شورا هستید و معاون نظارت شورا نیز می‌باشید اما از قانون استیضاح شهردار و مراحل آن خبر ندارید.

وی در ادامه با بیان اینکه ابتدا باید تذکر داده شود و اگر قانع نشدید، از شهردار سوال شده و پس از آن با کسب دوسوم امضای اعضا، نسبت به استیضاح شهردار اقدام می‌کردید، گفت: آقای جدیدی ای کاش با من مشورت می‌کردید که به شما روال استیضاح شهردار را توضیح دهم.

زمین بیمارستان امام رضا (ع) کاربری بهداشتی و درمانی داشته است

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران با زمین بیمارستان امام رضا (ع) کاربری بهداشتی و درمانی داشته، گفت:  قبل از اینکه بیمارستان دکتر سمیعی ساخته شود قرار بود که بیمارستان سرطان در آن ساخته شود.

امانی با بیان اینکه  هر موسسه‌ای که بخواهد بیمارستان بسازد، می‌تواند از زمین‌های شهرداری که کاربری بهداشتی و درمانی دارند استفاده کنند، گفت:  هیچ خلاف قانونی صورت نگرفته و این در حالی است که هر سال شورا نیز برای این بیمارستان بودجه در نظر گرفته است.

امانی  با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور 2 بار از صفر تا 100 پرونده این بیمارستان و سوابق آن را بررسی کرده است، گفت: براساس بررسی های صورت گرفته هیچ ایرادی نگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه