English

رییس بنیاد شهید خواستار شد

اگر نقدی به بنیادشهید هست با ما همکاری کنید

رییس بنیاد شهید با بیان اینکه اگر نقدی به بنیادشهید هست با ما همکاری کنید، گفت:ما نقدپذیر هستیم اما حتما با ما برای این موضوعات با بنیادشهید هماهنگی داشته باشید.

اگر نقدی به بنیادشهید هست با ما همکاری کنید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر ایثار و شهادت مراسم تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت صبح امروز با حضور جمعی از مسوولان اجرایی کشور از جمله حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رییس بنیاد شهید و جمعی دیگر از مقام های رسانه‌ای ، اساتید ارتباطات و روزنامه نگاران و خبرنگاران حال برگزار شد.

در مجموع یک هزارو 402 اثر از 578 نفر به این جشنواره ارسال شد که 21 درصد افزایش شرکت کننده دارد، به طوری که 134 اثر در بخش خبر، 322 مورد گزارش ، 67 مقاله ،159 گفت و گو، 325 قطعه عکس، 272 مورد فیلم، 123 صدا به جشنواره ارسال شده است.همچنین سه رسانه برتر امروز تجلیل خواهد شد و یک رسانه هم در بحث شهدای مدافع حرم فعالیت داشته تجلیل می شود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: اجتماع خبرنگاران اجتماع بزرگی است چون همه نقش بزرگی در کشور دارند و نقش هدایت افکار عمومی را به عهده دارند و انتظار می رود در توسعه و ترویج این فرهنگ با ما همکاری کنند، در واقع اندیشه پروری با خلاقیت و نوآوری باید وجود داشته باشد که شما نقش آفرین آن هستید.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت رسالت اصلی ماست، گفت: ما باید بکوشیم فداکاری و ایثار را تقویت کنیم و به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه کنیم تا خصومت‌ها و دشمنیها در کشور کمتر شود. شهدای بزرگی که تقدیم انقلاب شده بی‌نظیر بوده و سبک زندگی آنها خاص است و راه فداکاری و ایثار را اختیار کرده اند و ما وظیفه داریم این فرهنگ را به نسل آینده منتقل کنیم و از همین راه جامعه را حفظ کنیم.

به گفته حجت الاسلام شهیدی،  فرهنگ ایثار و شهادت ما ریشه در عاشورای کربلا دارد و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند که اگر همین نصف روز واقعه کربلا چنین اثری را برجای نهاده است؛ چرا نباید جنگ تحمیلی هم این نقش را نداشته باشد.

شهیدی با بیان اینکه اگر نقدی به بنیادشهید هست با ما همکاری کنید، ادامه داد:ما نقدپذیر هستیم اما حتما با ما برای این موضوعات با بنیادشهید هماهنگی داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه