English

جایگاه مهم هیات های امنا در ارزیابی و پشتیبانی دانشگاه‌ها

معاون پژوهشی وزیر علوم نقش سیاستگذاری، ارزیابی و پشتیبانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از سوی هیات های امنا را مهم ارزیابی کرد و به شاخص های توسعه در برنامه ششم اشاره کرد.

جایگاه مهم هیات های امنا در ارزیابی و پشتیبانی دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت علوم،  نشست اعضای حقیقی و حقوقی هیات امنای منطقه دو پژوهشی با حضور وحید احمدی معاون پژوهشی وزارت متبوع و دبیر کمیسیون دائمی هیات امنا منطقه دو پژوهشی در محل مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برگزار شد.

وحیداحمدی در این نشست، نقش سیاستگذاری، ارزیابی و پشتیبانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از سوی هیات های امنا را مهم ارزیابی کرد و به شاخص های توسعه در برنامه ششم اشاره کرد.

وی گفت: لازم است موسسات آموزش عالی بر اساس شاخص های ذکرشده در برنامه ششم توسعه نسبت به تنظیم برنامه های موسسه خود اقدام کنند به طوری که هر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی سهم خود را در تحقق بخشی از این شاخص ها تعیین کند.

سپس نسرین نورشاهی رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و دبیر هیات امنای منطقه دو پژوهشی، هدف از تشکیل این نشست را تعامل و برقراری ارتباط اعضای حقیقی هیات امنا با موسسات عضو و همچنین تأکید بر نقش هیات امنا در سیاستگذاری، تسهیل گری و تصویب قوانین راهگشا برای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه