English

در پی آتش سوزی ساختمان ۲۰ طبقه در مشهد

آماده باش هلال احمر /آتش مهار شد/ جستجوی طبقه به طبقه برای نجات مصدومان احتمالی

یک ساختمان ۲۰ طبقه در خیابان امام رضا (ع)صبح امروز دچار آتش سوزی گسترده شده است.شدت آتش به حدی است که بیش از ۱۰ طبقه از این ساختمان در حال سوختن است.

آماده باش هلال احمر /آتش مهار شد/  جستجوی طبقه به طبقه برای نجات مصدومان احتمالی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، یک ساختمان هتل 20 طبقه در حال ساخت واقع در خیابان امام رضا(ع) صبح امروز دچار حریق آتش شد. هنوز اخباری از علت، مصدومین و جان باختگان حادثه منتشر نشده است.

در حال حاضر، آتش‌نشانان از ایستگاه‌های مجاور به همراه تجهیزات اطفایی کامل روانه محل  شدند و گروهی در حال عملیات اطفاء هستند.

اسماعیل بهمن آبادی معاون امداد و نجات خراسان رضوی در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج اظهار داشت: تیم عملیاتی هلال احمر در آماده باش کامل به سر می برد و در صورت اعلام نیاز از سوی آتش نشانی بلافاصله تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام خواهد شد.

همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در این باره گفت:  حریق هتل در دست ساخت خیابان امام رضا مشهد، هم اکنون مهار شد ولی عملیات کاوش ادامه دارد و جستجوی طبقه به طبقه برای نجات مصدومان احتمالی آغاز شده است.

سرپرست اورژانس کشور نیز در گفت‌وگویی اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در هتل نیمه ساخته ارگ مشهد تاکنون مصدوم نداشته است.یک دستگاه آمبولانس در محل مستقر بوده و به بیمارستان سوختگی مشهد اعلام آماده باش شده است

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی