English

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

فرهاد رهبر اهل چکش نیست

زاهدی در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد گفت: فصل جدیدی در دانشگاه آزاد آغاز شده است. امیدوارم تجدید قوا در هیات موسس و امنا روح تازه ای در دانشگاه بدمد و این مرکز بتواند روی ریلی که انقلاب از آن انتظار دارد حرکت کند.

فرهاد رهبر اهل چکش نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، زاهدی در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد گفت: فصل جدیدی در دانشگاه آزاد آغاز شده است. امیدوارم تجدید قوا در هیات موسس و امنا روح تازه ای در دانشگاه بدمد و این مرکز بتواند روی ریلی که انقلاب از آن انتظار دارد حرکت کند. 

وی ادامه داد: از همه مدیران پیشین دانشگاه تشکر می کنم. نوریان در سه ماهی که سرپرست دانشگاه بودد با تلاطم های زیادی در زمینه حذف رشته های دانشگاه روبرو شد که باید به ایشان خسته نباشید گفت. 

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: از افتخارات من در دوران خدمتم در وزارتم رهبر به خوبی از مسولیت اداره دانشگاه تهران برآمد و فضای آرامی را ایجاد کرد ضمن آنکه تشکل های سیاسی نیز فعال بودند. رهبر اهل مشورت تدبیر و بافکر هستند. اینطور نیست که فکر کنیم ایشان اهل چکش است و مدیری است که بدون مشورت و آگاهی کاری نمی کند.  

زاهدی افزود: رهبر استاد تمام اقتصاد است و این علم در کنار تجربه کاری خیر و برکتی برای دانشگاه خواهد بود ومی تواند کمک شود دانشگاه از وابستگی صد در صدی به شهریه ها رها شود و رهبر می تواند در این زمینه گام های بردارد. 

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد دارای افراد متدین و انقلابی است و آقای رهبر روی این نیروها حساب کنید چه در حوزه علمی و مدیریتی. همچنین دانشگاه باید تغییر نگاهی داشته باشد و نباید رقیبی برای دانشگاه دولتی باشد و برعکس. می توان انعطاف پذیری داشت و به لحاظ اقتصاد مقاومتی و کارافرینی فارغ التحصیلان روی مهارت ها کار کنیم. اصلا لزومی نداریم در شهرهای کوچک رشته مهندسی برق وجود داشته باشد بیایم بر اساس فضای آن شهر رشته های متناسب ارایه کنیم. 

وی افزود: توسعه شرکت های دانش بنیان بایدصورت گیرد. باید در تهران حداقل یک تا دو شتاب دهنده ایجاد شود تا امکان اشتغال فراهم شود و دانشگاه آزاد توانایی این کار را دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی