English

سرپرست سابق دانشگاه آزاد

شفافیت مالی دانشگاه آزاد ضروری است

در مراسم تکریم و معارفه فرهاد رهبر، نوریان سرپرست سابق دانشگاه آزاد گفت: خدا را شاکر هستم هرچند برای مدت کوتاه اما این توفیق را برایم فراهم آورد تا در این مرکز به خدمت بپردازم. از مقام معظم رهبری بابت توجه به این نهال انقلاب که سکان آن را به فردی بر حق سپردند سپاسگذارم.

شفافیت مالی دانشگاه آزاد ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در مراسم تکریم و معارفه فرهاد رهبر، نوریان سرپرست سابق دانشگاه آزاد گفت: خدا را شاکر هستم هرچند برای مدت کوتاه اما این توفیق را برایم فراهم آورد که در این مرکز به خدمت بپردازم. از مقام معظم رهبری بابت توجه به این نهال انقلاب که سکان آن را به فردی بر حق سپردند سپاسگذارم. 

وی ادامه داد: از هیات موسس و امنا تشکر می کنم که در دو سالی که در خدمتشان بودم به من لطف داشتند. از زحمات دکتر جاسبی و دانشجو سپاسگذاری می کنم که امروز دانشگاه را به دست فرهاد رهبر رساندند. 

نوریان خاطر نشان کرد: در رابطه با دوره سه ماه ای که در دانشگاه بودم و دو سال و اندی که در دبیرخانه مشغول بودم متوجه شدم تاثیر نهادهای قانونگذاری بر فعالیت های دانشگاه یکی از مهمترین چالش هاست. باید کمک شود ارتباط تنگاتنگی میان دانشگاه و این نهادها ایجاد شود، باید نظام فکری اداره دانشگاه به سمت سیستمی شدن برود، باید از سیستم اداره جزیره ای دانشگاه خارج شویم. 

وی تاکید کرد: باید اصلاح ساختار به سمت اداره منطقه ای و استانی برود. پیاده سازی سیستم نظارت و کنترل باید با فناوری های روز دنیا صورت گیرد. 

نوریان تصریح کرد: باید شفافیت مالی انجام شود تا مردم بدانند این پول ها کجا و به چه صورت خرج می شود. موضوع بازنشستگی کارمندان دانشگاه لازم است مورد توجه قرار گیرد. 

سرپرست سابق دانشگاه آزاد گفت: موسسه های آموزشی پولی با یک ساختمان در مقابل دانشگاه آزاد به وجود می آید که از رقابت با این دانشگاه هراسی ندارند پس لازم است مدیریت هزینه ها صورت گیرد تا کاهش هزینه انجام شود. نباید در مقابل وزارت علوم منفعل عمل کرد. رشته ای در دانشگاه آزاد حذف شد که 12 سال است کارشناسی ارشد و دکترا بیرون می دهد. 

وی با اشاره به حضور 70 هزار استاد و دانشیار دانشگاه آزاد گفت: برای افزایش توانایی علمی اساتید باید برنامه ریزی کرد. 

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه