English

فتاح خبر داد

کاهش ۱۰ درصدی آمار مستمری‌بگیران کمیته امداد

رئیس کمیته امداد کشور با بیان این‌که سال گذشته ۱۰ درصد آمار مستمری‌بگیران بدلیل توانمندسازی کاهش یافت اظهار کرد: به همان میزان که از مستمری‌بگیران کاسته می‌شود به همان میزان، نیازمندان جدیدی را تحت پوشش می‌گیریم.

کاهش ۱۰ درصدی آمار مستمری‌بگیران کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز فتاح در سفر به لرستان در دیدار با آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، از اعزام ۱۵۰هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور به مشهد مقدس خبر داد و با بیان این‌که سهم خوبی برای سفر زیارتی به استان لرستان اختصاص دادیم، گفت: تمام افرادی‌که از طرف کمیته امداد به سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند وعده‌های غذایی مهمان حرم امام هشتم هستنند.

وی با بیان این‌که با مساعدت مجلس شورای اسلامی امسال ۲ برابری پرداخت وام به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را نسبت به سال گذشته خواهیم داشت، ادامه داد: سال گذشته 1400 میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۰۰ هزار نفر از خانواده‌های کمیته امداد پرداخت شد که امسال این رقم به 2100  میلیارد تومان رسیده است، این در حالی‌است که سهم استان لرستان از اشتغال در سال گذشته 4500 فقره وام بود که امسال به ۱۰ هزار وام خواهد رسید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: وضعیت کمیته امداد در استان لرستان مطلوب است و یکی‌از عوامل آن هم همکاری نماینده ولی‎فقیه و استانداری است چراکه وحدت اساس توفیقات است.

وی با بیان این‌که سال گذشته ۱۰ درصد آمار مستمری‌بگیران کاهش یافت، عنوان کرد: به همان میزان که از مستمری‌بگیران کاسته می‌شود به همان میزان، نیازمندان جدیدی را تحت پوشش می‌گیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی