English

واکنش وزارت بهداشت به اخبار "پذیرش دانشجوی پرستاری در بیمارستان‌ها" در فضای مجازی

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: استفاده بیشتر ازمحیط و فضای بیمارستان‌ها برای آموزش پرستاری صرفا براساس آیین نامه اصفهان که مورد قبول همه ذینفعان حرفه پرستاری و مورد تایید مسئولین ارشد وزارت متبوع است، اجرایی خواهد شد.

واکنش وزارت بهداشت به اخبار "پذیرش دانشجوی پرستاری در بیمارستان‌ها" در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد میرزابیگی با بیان این مطلب اظهار داشت: در صورتی که تغییری در آیین نامه اصفهان رخ دهد، حتما با استفاده از نظر کارشناسی روسای دانشکده‌ها ونهادهای پرستاری خواهد بود.

وی یادآور شد: آنچه این روزها درمورد تعداد پذیرش دانشجو در بیمارستان‌ها و مطالب دیگر در برخی فضاها و اظهارنظرها آمده و از طرف بعضی افراد نیز دامن زده می‌شود، مورد تایید معاونت پرستاری وزارت بهداشت نیست. بنابراین از اساتید محترم، دانشجویان و همه صاحبنظران پرستاری انتظار می‌رود کمک کنند که در روند بهبود آموزش سطح کارشناسی پرستاری، دقت شود که به لحاظ کمی و کیفی نیاز مردم و نظام سلامت را تامین کنیم.

میرزابیگی خاطرنشان کرد: بی‌شک رفتار وزارت بهداشت درطول چهار سال گذشته درحوزه آموزش پرستاری با مجموعه تصمیماتی که در حوزه کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای پرستاری گرفته و ابلاغ شده است، نشان دهنده این امر است که همواره به ارتقای دانش و مهارت پرستاری کشور در همه سطوح از جمله سطح کارشناسی پرداخته و اگر گاهی در سطح دانشگاه یا سایر سطوح اجرایی رفتاری سلیقه‌ای اعمال می‌شود بجای هرگونه فضاسازی باید به اصلاح اینگونه رفتارها پرداخت نه اینکه کل سیستم را زیر سوال برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه